newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Andreea Marin Banica, elegantul ambasador al seriei de masini de spalat LG Direct Drive


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Joi, 23 septembrie 2010, 17:10 webReleases | Electrice

Bucuresti, 23 septembrie 2010 - LG Electronics Romania anunta campania de comunicare integrata dedicata celei mai noi serii de masini de spalat care incorporeaza tehnologia inovatoare LG Direct Drive, al carei ambasador este jurnalista Andreea Marin Banica.  
 
"Andreea Marin Banica, ca personaj public dar si ca om, a fost alegerea naturala pentru aceasta colaborare, pentru ca ea subliniaza in mod firesc valorile brandului nostru. Prin intermediul acestui parteneriat avand ca scop reprezentarea seriei de masini de spalat LG cu tehnologie Direct Drive, dorim sa evidentiem elementele care au stat la baza acestei asocieri: rafinamentul, inovatia, responsabilitatea fata de mediu, fata de cei apropiati, dar si fata de oamenii in general. Suntem convinsi ca aceasta colaborare va fi una de succes", a declarat Roh pan Ock, Presedinte al LG Electronics Romania.

Astfel, noua colaborare consolideaza pozitia LG de lider pe piata atat in ceea ce priveste tehnologia Direct Drive, cat si in privinta reputatiei de companie inovatoare, ce isi reinventeaza in permanenta produsele si le adapteaza necesitatilor consumatorilor.

"Imi place sa simt ca oamenii stiu sa se bucure impreuna cu cei din jur de toate lucrurile bune ce li se ofera in viata si eu cred ca intotdeauna trebuie sa ne facem putin timp pentru astfel de momente. Colaborarea cu LG ma onoreaza si sper ca impreuna vom reusi sa oferim consumatorilor romani confortul de care au nevoie zilnic, intr-un mod elegant", a afirmat Andreea Marin Banica.

Campania de comunicare include atat componentele de print si online, cat si in-store.
Campania a fost lansata sub conceptul LG Haute Couture Collection: Direct Drive pentru a scoate in evidenta faptul ca masina de spalat LG Direct Drive este unicat prin seria de tehnologii inovatoare oferite. In cadrul tuturor componentelor campaniei au fost evidentiate principalele caracteristici ale masinii de spalat: capacitatea mare a cuvei, responsabilitatea fata de mediu si grija fata de sanatatea membrilor familiei.

Componenta de print s-a concretizat printr-o serie de pictoriale tematice, care evidentiaza, in functie de publicatie, o caracteristica relevanta a masinii de spalat, fiecare dintre ele fiind sustinuta de imaginea Andreei Marin Banica, in calitatea sa de ambasador.

"Cu fiecare lansare de produs dorim sa sustinem inovatia adusa de LG, atat in ceea ce priveste tehnologiile de ultima generatie patentate, design-ul deosebit, dar si campaniile pe care le derulam. Lansarea noii game de masini de spalat este sustinuta si printr-un website dedicat, care va cuprinde sectiuni cu ajutorul carora utilizatorii pot intelege beneficiile directe ale noii masini de spalat", a declarat Daniela Predut, PR & Online Manager  LG Electronics Romania.

Nu este pentru prima oara cand LG incheie colaborari cu persoane publice din intreaga lume, pe segmentul de electrocasnice. Colaborarile au fost intotdeauna de succes, sustinand astfel strategia companiei de a incheia un parteneriat de imagine cu o persoana publica din Romania. In ultimii ani, LG a colaborat la nivel global cu Nelly Rodi, Tricia Guild si alti artisti precum Sang Rim Ha, un renumit pictor de origine coreeana, care a realizat design-ul pentru elementul floral utilizat pe electrocasnicele LG.

Investitiile sustinute ale companiei in dezvoltarea noilor tehnologii, si acordarea unei atentii deosebite design-ului produselor sale, recomanda masinile de spalat LG atat pentru eleganta lor cat si pentru excelenta tehnologica.

Despre LG Electronics Romania
LG Electronics se afla pe piata din Romania incepand din anul 1990, prin intermediul distribuitorilor autorizati, si din anul 2004 ca LG Electronics Romania. Alcatuita din 5 mari divizii: Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions si Mobile Communications, compania a atins performante remarcabile pe piata din Romania, fiind un brand relevant pentru romani sustinut de o pozitie de top pentru segmente cheie de produse: televizoare LCD si televizoare cu plasma, monitoare LCD, telefoane mobile, echipamente de climatizare, sisteme audio si home theater. In 2010, LG Electronics se axeaza pe consolidarea brand-ului si pe un marketing orientat catre client. Pentru informatii suplimentare va rugam accesati www.lge.ro

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



668 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    demande (Joi, 23 septembrie 2010, 22:23)

    silvio [anonim]

    -Pourquoi a-t-il Dieu cree la femme?
    -Parce que la lave-linge, elle susse pas!




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings