newsletter rss
HotNews.ro

Romanii vor o experienta pozitiva de cumparare atat online, cat si offline


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Luni, 7 mai 2018, 13:26 webReleases | Distributie / Retail

Studii recente efectuate la nivel national cu privire la identificarea trendurilor in marketing au evideniat importanta unei strategii omnichannel in procesul companiilor de trecere de la vanzarile clasice la customer experience.

Comportamentul de achizitie, asteptarile, preferintele si nevoile consumatorilor se schimba cu o viteza din ce in ce mai mare. De aceea, un magazin de sector sau un supermarket are nevoie si de varianta sa online. In egala masura, trebuie sa fie prezent in social media, sa trimita clientilor sai cateva reviste pe luna cu promotii, sa aiba campanii si reduceri pe Facebook, dar si sa sustina evenimentele organizate in oras. Asadar, omniprezenta in retail este esentiala pentru a fi cat mai aproape de clienti si pentru a le satisface nevoile specifice.

Este important ca retail-ul sa investeasca atat intr-o prezenta fizica, cat si intr-una digitala, deoarece studiile arata faptul ca procentul romanilor care cumpara online a crescut cu 40% in 2017, comparativ cu 2016. In retail si nu numai, clientii isi doresc sa primeasca revista cu promotii a supermarket-ului din cartier si sa se bucure de promptitudine si diversitate atunci cand merg in magazine. Cu alte cuvinte, cresterea sau scaderea vanzarilor este direct determinata de abilitatea jucatorilor din piata de retail de a oferi clientilor o experienta pozitiva si sustinuta prin canalele online si offline. Prin urmare, o campanie creativa de marketing online declinata in offline prin intermediul printurilor de calitate plasate strategic, va asigura indeplinirea obiectivelor si va avea un impact pozitiv asupra brandului. afirma Calin Pascu – General Manager Agentia de Print.

In ultimii ani, comportamentul consumatorului implica folosirea motoarelor de cautare pentru a obtine mai multe informatii despre produsele pe care acesta vrea sa le achizitioneze, indiferent daca le va cumpara online sau offline. De aceea, este necesara o armonizare a imaginii brandului, dar si a prezentei sale online cu cea offline pentru a oferi clientului o experienta pozitiva de cumparare si pentru a-l loializa.

De peste 5 ani, Agentia de Print – prima companie romaneasca de print management - a realizat proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recas, Sky Group, Preturi Pentru Tine (PPT),  DB Group, Hewlett Packard, Annabella, Lifecare si multi altii.
  



42 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Bun ales titlul (Marţi, 8 mai 2018, 14:31)

    Mihai [anonim]

    Foarte sugestiv....Din acelasi ciclul cu: "Ne place sa ne fie bine, nu rău", "e plăcut să ai ce mâncă si nu să faci foamea" etc.




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by