newsletter rss
HotNews.ro

Campaniile de marketing trebuie sa aiba o dimensiune offline


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Miercuri, 11 aprilie 2018, 15:14 webReleases | Distributie / Retail

Millward Brown Digital este unul dintre liderii mondiali in cercetarea impactului publicitatii in randul consumatorilor. Compania a realizat un studiu cu privire la influenta campaniilor de marketing - care au integrat diverse canale de promovare - asupra intentiei de cumparare a consumatorilor si asupra cresterii vizibilitatii unui brand.

Cercetarea a inclus 150 de studii de caz din industrii precum: FMCG, automotive, divertisment si financiar, iar concluzia a fost urmatoarea: campaniile care au avut o componenta offline s-au bucurat de o crestere a vizibilitatii cu maxim 15% fata de cele care nu au inclus materiale printate.

Mai mult decat atat, exista o serie de cercetari care ilustreaza felul in care printurile influenteaza, in mod favorabil, opinia consumatorilor cu privire la diverse branduri si intentia lor de achizitie. Mixul media care a inregistrat cele mai bune rezultate a fost acela dintre print si TV, crescand intentia de cumparare a subiectilor chestionati cu 17% fata de acelasi esantion expus la alte asocieri, cum ar fi online si print sau online, TV si print.

Experienta noastra acumulata in cei aproape 6 ani de activitate ne-a demonstrat acelasi lucru, afirma Calin Pascu - General Manager Agentia de Print. Proiectele de print pe care le-am coordonat pentru partenerii nostri au inclus, de multe ori, numeroase campanii de marketing la nivel national si, uneori, international. De aceea, sunt convins ca dimensiunea offline a unei campanii de marketing are, in continuare, un rol semnificativ, mai ales datorita faptului ca ofera consumatorului posibilitatea de a avea o experienta senzoriala cu brandul.

De peste 5 ani, Agentia de Print -€“ prima companie romaneasca de print management - a dus la bun sfarsit proiecte complexe de print pentru companii de referinta din tara, din domenii precum: banking, FMCG, IT etc. Din portofoliul companiei fac parte: Garanti Bank, Profi, Cinema City, Fortuna, Cramele Recas, OTP Leasing, Chiristian Dior, StanleyBet, Hafele, Hewlett Packard, Lifecare, Annabella si multi altii.
  



54 vizualizari


Ultimele comunicate

Investim in viitorul tau! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by