newsletter rss
HotNews.ro

Prognoze de consum: Crestere de 20% pe segmentul de peste, in postul Craciunului


PDF Print
A | a
E-mail
de United | Miercuri, 29 noiembrie 2017, 17:34 webReleases | Distributie / Retail

Alfredo Seafood_2 | Foto: webPR.ro
Postul Craciunului este, alaturi de Postul Pastelui, una dintre perioadele in care se inregistreaza cele mai mari vanzari de peste in timpul anului. Potrivit prognozelor Alfredo Seafood, in cele sase saptamani din ultimul mare post din 2017 (15 noiembrie – 25 decembrie), vanzarile de peste pe piata autohtona vor creste cu circa 20%.

"€œCresterea consumului in aceasta perioada se explica in primul rand prin dieta din timpul postului, cand singura carne permisa in anumite zile este cea de peste. De asemenea, s-a creat o traditie prin care chiar si romanii care nu tin post, mananca mai multe produse pescaresti in timpul asa-numitelor dezlegari la peste. Daca in aceeasi perioada a anului trecut s-a inregistrat o crestere a consumului de circa 30%, anul acesta estimam o majorare de aproximativ 20%. Aceasta modificare cred ca este determinata de o serie de factori printre care as mentiona: cresterea preturilor din cauza inflatiei, precum si a avantului economic inregistrat in ultima perioada in Europa Occidentala, care a produs o usoara majorare a costurilor produselor premium de import. De asemenea, daca anul trecut consumul mai ridicat de peste s-a bazat si pe scaderea TVA-ului, deja acest lucru nu mai este de actualitate€," explica Mihai Cristian Darmanescu, fondator al Alfredo Seafood.

"€œIn mod cert oamenii mananca mai mult peste in perioadele de post. Oricum, odata cu sezonul rece creste si nevoia organismului de proteina animala, iar dintre toate tipurile de carne, pestele are calitatea cea mai buna. Asadar consumul ridicat din aceasta perioada este binevenit pentru sanatatea noastra si din acest punct de vedere!"€, a adaugat fondatorul Alfredo Seafood. 

Printre cele mai cumparate soiuri de peste din portofoliul Alfredo Seafood se numara atat somonul, macroul, merluciul si codul, provenite din captura si acvacultura din afara tarii, congelate sau proaspete, cat si soiuri din productia autohtona cum sunt: crapul, pastravul, sangerul, carasul sau novacul. Vanzari crescute in aceasta perioada se inregistreaza si pentru pestii de acvacultura din zona Mediteranei cum sunt dorada, lupul de mare sau corvina, carora li se adauga cateva specialitati precum: calcanul, tonul, codul negru (butterfish), grouper-ul, pestele dentex, dorada rosie, pestele spada etc.

In perioada postului, Alfredo Seafood va continua promotiile saptamanale pentru diferite specialitati din gama de peste "€œGata de Gatit"€, dar si pentru produsele vandute la vrac, atat congelate cat si proaspete.

Alaturi de retetele disponibile pe site-ul Alfredo Seafood, in perioada urmatoare va fi initiata si o colaborare cu blogul culinar Jamilacuisine.ro unde vor fi prezentate modalitati interesante, dar si extrem de simple de pregatire a pestelui. Retetele vor avea ca ingrediente principale soiuri de peste marca Alfredo Seafood si vor putea fi urmarite pe paginile de social media (blogul Jamilacuisine.ro si pagina de Facebook a Alfredo Seafood).


Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante marci din Romania, sub a carei denumire sunt importate si distribuite produse din peste si fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Darmanescu si lansat in anul 2013. Datorita experientei si relatiilor internationale cu marii producatori de peste din lume, dar si a celor trei linii de procesare si ambalare automatizate si de inalta productivitate din cele doua fabrici din Constanta si Bucuresti, produsele cu marca Alfredo Seafood sunt distribuite atat in cele mai importate lanturi de hypermarketuri si supermaketuri din tara, precum Kaufland, Carrefour, Mega Image, Metro, Cora, Profi, Penny Market etc., cat si in peste 3.000 de magazine de comert traditional.

  



26 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by