newsletter rss
HotNews.ro

Marimea (farfuriei) conteaza!


PDF Print
A | a
E-mail
de MoreThanPub | Vineri, 19 mai 2017, 10:22 webReleases | Distributie / Retail

Liviu Balint | Foto: webPR.ro
Multi nu stiu inca ce magie are loc in bucatariile restaurantelor pentru a face clientii sa revina iar si iar. Celebra zicala "clientul nostru, stapanul nostru" s-a transformat acum in "clientul nostru, criticul nostru culinar" in locurile care vor sa tina pasul cu gusturile romanilor.

Trendurile ultimilor ani arata ca romanii au din ce in ce mai mult cultura mancatului la restaurante si preferintele inclina din ce in ce mai des in favoarea iesitului la restaurant, in detrimentul gatitului in casa.

Si, de ce n-ar fi asa? Chefii autohtoni isi desavarsesc meniurile si castiga inimile clientilor pe zi ce trece. Evident, nu este o munca usoara. Ce te faci cand ai restaurantul plin-ochi si stii ca nu poti livra altceva decat excelenta? Daca vrei sa-ti fidelizezi clientii, fiecare fel de mancare trebuie sa fie cel putin la fel de bun ca precedentul. E o lupta stransa si o concurenta acerba in domeniu - doar cei mai puternici rezista. Ori, cei puternici stiu ca au un aliat de incredere in baza pentru mancaruri Fant de la Podravka, dedicata industriei HORECA. Asta pentru ca in bucatariile marilor restaurante timpul este cel mai pretios ingredient secret. Clientii pofticiosi asteapta sa fie serviti iar timpul de asteptare trebuie sa fie cat mai scurt. Produsele Fant reduc considerabil timpul dedicat gatirii si tu poti sa-ti delectezi clientii cu preparate delicioase, care ii vor face sa mai ceara o portie, sau, sa complimenteze bucatarul.

Chef Liviu Balint, finalistul de la MasterChef si ambasadorul Podravka, a recunoscut ca nu este usor sa fii intotdeauna pe placul clientilor din restaurante. Din primul moment in care se aseaza pe scaun, clientul are asteptari iar preparatele trebuie sa fie pe masura. Chef Liviu Balint are incredere in preparatele devotate industriei horeca de la Podravka: "In restaurante calitatea nu se numara in grame, ci in kilograme. Fiecare preparat este supus jurizarii iar fiecare client este de fapt un membru al juriului." Fie ca vorbim despre aromatele tocanite, fie despre savuroasele supe creme sau nelipsitele sosuri, produsele Fant isi aduc contributia si iti permit sa diversifici meniurile preparand retete traditionale sᅡi internationale. Iar gustul nu poate fi altfel decat exceptional pentru ca in joc este chiar reputatia restaurantului tau. Odata castigati, clientii nu devin mai ingaduitori ci, din contra, trebuie surprinsi constant - pentru ca laudele lor iti aduc clienti noi.

Industria gastronomica este una dinamica, toata lumea stie asta. Daca nu ar exista pasiune si cateva ajutoare de incredere, n-ar exista nici restaurante faimoase. Cu Fant de la Podravka nu-ti ramane altceva de facut decat sa inovezi printre arome. Succes!

  



18 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by