newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: theStartups.eu lanseaza How To eCommerce, un workshop complex despre cum sa construiesti o afacere online profitabila


PDF Print
A | a
E-mail
de IulianaCerchez | Vineri, 9 noiembrie 2018, 17:46 webReleases | Consultanta

Fiecare editie a atelierului How to eCommerce se va derula pe parcursul a doua zile si va fi un ghid complet de construire, extindere si transformare a afacerii intr-un succes online. In prima zi a workshop-ului, Vlad le va dezvalui participantilor cele mai bune practici pentru crearea identitatii de brand, identificarea publicul-tinta, alegerea platformei eCommerce potrivite si dezvoltarea planului de comunicare a noului brand, urmand ca in a doua zi sa lucreze impreuna la exercitiul de executare a planului de dezvoltare si urmarirea indicatorilor-cheie.

"Companiile romanesti care activeaza in domeniul eCommerce au un potential urias de crestere pe care, momentan, nu stiu cum sa-l exploateze. Statisticile arata ca peste zece milioane de romani prefera platformele online pentru orice tip de achizitie. In aceste conditii, putem afirma ca valoarea comertului online din Romania ar fi mult mai mare daca am reusi sa aliniem companiile la standardele globale. Prin intermediul acestor workshop-uri ne dorim sa ajutam persoanele de decizie din companiile de eCommerce sa-si lanseze, dezvolte sau transforme business-ul intr-un mod sigur si sanatos", explica Vlad Diaconu.

theStartups.eu lanseaza public cu aceasta ocazie si un inedit framework pentru companiile care vor sa paseasca in eCommerce sau care vor sa isi dezvolte prezenta in acest domeniu: Critical Me. “Ce este acest framework? Este o metodologie dezvoltata intern, in agentia noastra, in urma experientei atat personale , cat si de echipa, de peste 10 ani in comertul online, la mari retaileri din piata locala si internationala. Critical Me ofera managerilor o viziune macro asupra business-ului actual. Pornind de la aceasta imagine, ii ajutam sa identifice si sa dezvolte zonele din afacerea lor care pot fi imbunatatite, generand astfel o crestere ce incepe la foarte scurt timp dupa implementarea noului plan."

Cui ii este adresat Critical Me? “Noi recomandam acest framework pentru oricare tip de business, fie ca este un start-up care vrea sa se lanseze in mediul digital, o companie cu traditie ce doreste sa isi deschida un nou canal de vanzare sau un retailer online care are nevoie de un impuls in comenzi”, explica Vlad Diaconu. Practic, managerii sau antreprenorii care lucreaza pe formatul Critical Me isi vor defini mult mai bine un plan de actiune atunci cand doresc sa extinda activitatea companiei.

theStartups.eu a fost infiintata in urma cu trei ani, din initiativa lui Vlad Diaconu, cu obiectivul de a oferi servicii de audit si consultanta eCommerce companiilor interesate sa isi imbunatateasca vanzarile online.

Vlad lucreaza in comertul online din 2006, contribuind la dezvoltarea si extinderea Fashion Days in 11 tari europene. In 2012 s-a alaturat echipei elefant.ro sprijinind transformarea librariei online intr-unul mall dedicat familiei. Ulterior a lansat BestValue, primul duty-free online din Europa si a contribuit la dezvoltarea diviziei online a celebrei retele de magazine cu produse Apple - iStyle - si la construirea strategiei de crestere a companiei in toate cele 7 tari unde activeaza. In ultimii 10 ani, Vlad Diaconu a sprijinit mai mult de 50 de companii locale si internationale sa lanseze, sa creasca si sa se transforme in mediul online.

Contact:
contact@thestartups.eu
  



27 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by