newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: "Optimizarea campaniilor de trade", tema celei de-a II-a editii a Trade Marketing Congress


PDF Print
A | a
E-mail
de | Marţi, 29 ianuarie 2013, 21:16 webReleases | Consultanta

Trade Marketing Congress 2013
Foto: Piata
Piata si Modern Buyer continua seria evenimentelor, organizand pe data de 27 februarie 2013, la Ramada Bucharest Parc, a doua editie a Trade Marketing Congress. De aceasta data, tematica principala este "Optimizarea campaniilor de trade".

Trade Marketing Congress este singurul eveniment destinat profesionistilor din domeniu, activi in FMCG. Abordeaza integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuand cu concepte si mecanisme si incheind cu implementarea, analiza si optimizarea. Evenimentul este interactiv, cu durata de o zi, format conferinta, structurat in paneluri de discutii. Fiecare panel cuprinde reprezentanti ai furnizorilor, retailerilor si specialistilor in servicii (marketing, merchandising, research).

Anul acesta, dezbaterile sunt organizate in patru paneluri interactive:

Panelul 1: Dinamica investitiilor in trade marketing
Teme de discutie: Tendinte. Inovatii. Factori de influenta. Analize 2012. Previziuni 2013.

Panelul 2: Inovatie si eficienta in trade marketing
Teme de discutie: Creativitate. Concepte si mecansime noi. Benchmark-uri ale eficientei in trade marketing. Solutii de eficientizare a programelor de trade marketing.

Panelul 3: Diferentiere si profitabilitate
Teme de discutie: Creativitatea in slujba diferentierii. Rolul si rentabilitatea exclusivitatilor. Studii de caz.

Panelul 4: Workshop - Campanii de succes
Analiza aprofundata a conceptului, mecanismului, procesului de implementare  si a rezultatelor unor campanii de trade marketing derulate in 2012 in cele trei mari grupe de produse: alimentare, nealimentare si bauturi.

Prima editie a Trade Marketing Congress, ce a avut loc pe data de 22 februarie 2012, s-a bucurat de un real succes, confirmand interesul in randul profesionistilor ce activeaza in acest domeniu. In urma solicitarilor din partea companiilor, numarul de locuri a fost suplimentat, astfel ca evenimentul a reunit 140  de participanti, care au asistat la dezbaterile reunite sub tema "Eficientizarea investitiilor in promotii", impartite in doua sesiuni de discutii: "Strategii de trade marketing. Arta Promotiilor" si "Implementarea promotiilor - o stiinta exacta". Printre speakeri s-au numarat: Bogdan Chiritoiu, presedintele Consiliului Concurentei, Lucian Marin - Commercial Manager si Cristian Munteanu -Category Manager Coca-Cola HBC Romania, Ioana Iosif - Creative Director JMK Communication, Raluca Alexandrescu - Marketing Manager Mega Image, Daniel Enescu - Director General Daedalus Grup, Dan Laszlo - Client Service Director Merchandising Provider Company si Carmen Gavrilescu-Marketing Manager Agricola Bacau.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   | 
  



411 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by