newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Conferinta Dincolo de Marketing - Strategii si solutii moderne pentru atragere, profitabilizare si retentie clienti


PDF Print
A | a
E-mail
de Laura Gheorghe | Joi, 10 februarie 2011, 14:09 webReleases | Banci / Finante

Oracle Romania si Institutul Bancar organizeaza in perioada 24-25 februarie seminarul intitulat Dincolo de Marketing - Strategii si solutii moderne pentru atragere, profitabilizare si retentie clienti. Seminarul vine in intampinarea organizatiilor din Romania, angajate in orientarea afacerii pe client, prin facilitarea accesului la informatii relevante si strategii consacrate in definirea si abordarea programelor de atragere, profitabilizare si fidelizare clienti, si implementarea solutiilor IT care sa suporte aceste strategii.

Principalele teme abordate:
- Tendinte si practici moderne in  cresterea strategica si profitabilizarea clientilor
- Solutii avansate pentru gestiunea programelor si proceselor de atractie,  profitabilizare si fidelizare clienti
- Suportul studiilor ROI in  identificarea si evaluarea strategiilor si solutiilor
- Strategii de abordare a implementarii programelor
- Studii de caz

Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile in perioada 24-25 februarie, aducand in fata dumneavoastra:
- Specialisti in consultanta de afaceri pe zona de  dezvoltare strategica a bazei de clienti - Peppers&Rogers
- Specialisti din cadrul furnizorilor de solutii de top - Oracle
- Experiente in implementarea programelor de atractie, profitabilizare si fidelizare clienti

Combinand demonstratii live cu studii de caz si prezentari ale initiativelor bancilor din Romania si Europa, solutiile prezentate vor acoperi urmatoarele arii de interes:
- Gestiunea integrata a programelor si campaniilor pentru atragere, profitabilizare (cross-sell/up-sell) si retentie
- Multichanneling - importanta canalului de contact si executie
- Profilarea si segmentarea clientilor - intre mit si realitate
- Decizii in timp real in fiecare punct de contact si la fiecare interactie cu clientul
- Valoarea  analizei si monitorizarii in definirea si optimizarea programelor
- Programe de loyalty - forta parteneriatelor si a influentei comportamentului clientilor
- Solutii de avangarda -  exploatarea retelelor de socializare

Informatii
Sanda Mihaiteanu - sanda.mihaiteanu[at]ibr-rbi.ro, 021-327.47.21/171
Alina Burlacu - alina.burlacu[at]ibr-rbi.ro

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



381 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by