Principalele teme abordate:
- Tendinte si practici moderne in cresterea strategica si profitabilizarea clientilor
- Solutii avansate pentru gestiunea programelor si proceselor de atractie, profitabilizare si fidelizare clienti
- Suportul studiilor ROI in identificarea si evaluarea strategiilor si solutiilor
- Strategii de abordare a implementarii programelor
- Studii de caz
Evenimentul se va desfasura pe parcursul a doua zile in perioada 24-25 februarie, aducand in fata dumneavoastra:
- Specialisti in consultanta de afaceri pe zona de dezvoltare strategica a bazei de clienti - Peppers&Rogers
- Specialisti din cadrul furnizorilor de solutii de top - Oracle
- Experiente in implementarea programelor de atractie, profitabilizare si fidelizare clienti
Combinand demonstratii live cu studii de caz si prezentari ale initiativelor bancilor din Romania si Europa, solutiile prezentate vor acoperi urmatoarele arii de interes:
- Gestiunea integrata a programelor si campaniilor pentru atragere, profitabilizare (cross-sell/up-sell) si retentie
- Multichanneling - importanta canalului de contact si executie
- Profilarea si segmentarea clientilor - intre mit si realitate
- Decizii in timp real in fiecare punct de contact si la fiecare interactie cu clientul
- Valoarea analizei si monitorizarii in definirea si optimizarea programelor
- Programe de loyalty - forta parteneriatelor si a influentei comportamentului clientilor
- Solutii de avangarda - exploatarea retelelor de socializare
Informatii
Sanda Mihaiteanu - sanda.mihaiteanu[at]ibr-rbi.ro, 021-327.47.21/171
Alina Burlacu - alina.burlacu[at]ibr-rbi.ro