newsletter rss
HotNews.ro

Esti antreprenor online? Iata de ce ai nevoie de servicii SEO


PDF Print
A | a
E-mail
de iagency | Vineri, 16 martie 2018, 12:11 webReleases | Banci / Finante

Ai un business pe internet si vrei sa cresti vanzarile? In cazul asta, ai nevoie de o strategie SEO solida, care sa targeteze cuvintele cheie cele mai cautate in domeniul tau de activitate.

Iata cateva abordari specifice unei agentii ce ofera servicii SEO, care vor duce atat la o crestere a vanzarilor, cat si la obtinerea unei vizibilitati mai mari pentru business-ul tau in mediul online:

SEO si marketing online - doua instrumente complementare

Multi antreprenori fac greseala de a aborda serviciile SEO si marketingul online separat. Pentru cei care nu constientizeaza rata mare de recuperare a investiilor pe care o poate aduce optimizarea SEO, aceasta  este un simplu instrument suplimentar pe care, de cele mai multe ori, il folosesc gresit. In realitate, serviciile SEO sunt de fapt o componenta fundamentala a marketingului online, care ar trebui sa faca parte din strategia pe termen lung a unui business din mediul online. 

Daca nu apelezi la servicii SEO, vanzarile tale nu pot creste intr-un mod organic, cu rezultate pe termen lung. 

Serviciile SEO de care beneficiezi trebuie sa tina cont neaparat de strategia generala de business

Optimizarea SEO este unul din cele mai importante instrumente de marketing digital. Asadar, trebuie sa fii sigur ca tehnicile folosite in optimizarea on page si off page, precum si strategiile social media, sunt in concordanta cu obiectivele generale ale business-ului tau. Studiaza comportamentul de cumparare si navigare al clientilor si monitorizeaza fiecare etapa a vanzarilor, pentru a concepe un continut cat mai bine targetat si optimizat din punct de vedere SEO. Apeland la serviciile SEO ale unei agentii, vei reusi sa conturezi o strategie coerenta prin care te vei asigura ca utilizatorii care ajung pe site-ul tau au cea mai pozitiva experienta posibila. Astfel, vei reusi sa ii determini sa cumpere produsele si serviciile tale, lucru care te va ajuta sa iti atingi obiectivul initial, si anume cresterea vanzarilor. 

Targeteaza cuvintele cheie relevante pentru utilizatori

Serviciile SEO sunt esentiale deoarece numai o agentie cu experienta te poate ajuta sa pornesti cu dreptul in optimizarea SEO, concepand o strategie de cuvinte cheie care sa tina cont in primul rand de nevoile si interesele utilizatorilor. 

Este perfect normal sa iti doresti pozitii de top in Google pe anumite cuvinte cheie generale, insa e important sa targetezi si cuvinte cheie folosite de utilizatorii aflati intr-un stadiu mai avansat al procesului de cumparare. Iata cateva exemple de astfel de cuvinte cheie: "€cel mai bun", "€ieftin"€, "cumpara", "cumpara online", "€cumpara in (locul de unde se face cautarea)"€, "reducere", "€œnumele brandului"€ etc.

Un lucru foarte important de mentionat la acest capitol este ca, in prezent, keyword stuffing-ul (excesul de cuvinte cheie) nu mai este o tehnica de actualitate, fiind nerecomandata si chiar penalizata de Google. Asadar, incearca sa integrezi in mod natural cuvintele cheie intr-un continut relevant si de calitate, gasind un echilibru intre acestea si informatiile cu adevarat utile. Daca agentia cu care colaborezi intelege prin servicii SEO o insiruire nesfarsita de cuvinte cheie, este indicat sa te reorientezi catre o alta care pune experienta utilizatorului si continutul de calitate pe primul plan. 
  



82 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by