newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Tripsta: Calatoriile femeilor in 2015 - excursii cu iz germanic, oriental sau latin


PDF Print
A | a
E-mail
de Taktix Media | Joi, 25 februarie 2016, 16:00 webReleases | Banci / Finante

Logo tripsta square | Foto: webPR.ro

Romancelor le place sa calatoreasca si, anul trecut, si-au manifestat pasiunea pentru excursii cu iz germanic, alegand insa si destinatii cu parfum oriental sau latin, indica datele Tripsta [1]

Germania si Berlin -€“ destinatiile preferate de romance pentru vacanta, in 2015

Pasionate de calatorii, romancele au decis, anul trecut, sa isi petreaca vacantele cu precadere in Germania, Italia si Turcia. In plus, ele au mai mers si in tari precum Spania, Franta, Austria, Marea Britanie, Grecia si Cehia si nu au exclus nici Romania de pe lista lor de destinatii de vacanta.

In ceea ce priveste orasele care au fost principalele destinatii ale romancelor anul trecut, Berlinul a fost pe primul loc, urmat de Istanbul si Viena. Lista destinatiilor cu vibe germanic se mai afla, in afara de Berlin si Viena, si Munchen. In acelasi timp, mostenirea latina s-a facut simtita si in cadrul listelor de calatorii ale romancelor, care au inclus si destinatii precum Roma, Barcelona sau Paris printre favorite. Pe de alta parte, Atena sau Praga au fost si ele destinatii considerate de femeile romance drept destinatii interesante pentru vacanta pe parcursul anului trecut.

Vacantele la feminin: 11 zile de concediu, circa 260€ cheltuiti pentru zboruri cu Tarom, rezervate de pe computer

In 2015, romancele si-au rezervat zborurile cu circa 40 de zile inainte de data plecarii, alocand astfel cu o saptamana mai putin planificarii comparativ cu anul precedent. Atunci cand vine vorba de durata calatoriilor, femeile si-au facut aranjamente pentru vacante de 11 zile si au utilizat pentru rezervari in principal computerele (89%) si mai putin dispozitivele mobile (11%), desi utilizarea mobilelor a intregistrat o usoara crestere comparativ cu 2014 (cand ponderea rezervarilor facute de catre femei de pe dispozitive mobile era de 9%)

Femeile romance au preferat sa calatoreasca cu compania aeriana nationala TAROM, apoi cu Air Berlin si  Wizzair. Pe lista liniilor aeriene preferate de calatoarele din Romania anul trecut s-au mai aflat Turkish Airlines, Lufthansa, Austrian Airlines, Alitalia, Blue Air, Ryanair, si Aegean Airlines. TAROM a fost pe primul loc in topul liniilor aeriene preferate de femei si anul trecut, urmata de Air France si KLM, apoi de Lufthansa, Austrian Airlines, Turkish Airlines, Aegean Airlines, Air Berlin, Alitalia si Wizzair.

Valoarea medie a unui bilet de calatorie rezervat de femeile romance in 2015 a fost de 260€, in crestere de la 240€ anul trecut. Cu toate acestea, unele dintre femei s-au dovedit grijulii atunci cand vine vorba de cheltuieli, platind numai 20€ pentru zborul cu avionul. Pe de alta parte, au existat si femei pentru care comfortul calatoriei a contat mai mult decat cheltuielile si care au platit si 3.700 € pentru a avea un zbor placut. Comparativ, in 2014, cel mai ieftin bilet achizitionat de femei a costat 27€ si cel mai scump – 1.300€.

Despre Tripsta

In 2005, doi antreprenori talentati au lansat in Atena, Grecia, unul dintre puncta cele mai fierbinti ale turismului international, un start-up numit initial Travelplanet24. In prezent, agentia de turism online Tripsta este unul dintre cei mai mari si mai recunoscuti lideri ai industriei de profil. Brandurile noastre - Tripsta, airtickets si Travelplanet24 – sunt preferate de peste un milion de turisti loiali din 45 de piete internationale pe care compania opereaza in prezent.

Cu birouri in Atena, Bucuresti si Istanbul, echipa noastra de 280 de genii turistice pasionate se asigura ca ajungeti la destinatie la cel mai mici preturi garantate si cu sprijin dedicat. Motoarele noastre pentru rezervari proceseaza peste doua milioane de cereri de calatorie pe minut pentru a se asigura ca turistii primesc seturi complete de optiuni si preturi pentru calatorii cu avionul, trenul, feribotul sau autoturismul. Suntem capabili sa facem asta pentru ca strangem peste 100GB (echivalentul a peste 50,000 de melodii) in date privind rezervarile in fiecare zi si le utilizam pentru a va face experienta de cautare mai usoara si intuitive, indiferent de dispozitivul pe care il folositi. La aceasta se adauga serviciul multi-lingv de talie mondiala dedicate pasagerilor si stim deja ca veti face din urmatoarea experienta de booking  o experienta extraordinara.   

_________

[1] Datele Tripsta se refera la rezervarile de calatorie realizate de femeile romance in perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2015

  



385 vizualizari


Ultimele comunicate

Investim in viitorul tau! Proiect selectat in cadrul Programului Operational Regional si cofinantat de Uniunea Europeana prin Fondul European de Dezvoltare Regionala


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by