newsletter rss
HotNews.ro

webPR: RSM obtine o crestere de 6% a veniturilor din onorarii si urca pe locul 6 in clasamentul mondial


PDF Print
A | a
E-mail
de RSM | Marţi, 9 februarie 2016, 12:03 webReleases | Banci / Finante

RSM, consultantul selectat la nivel global de către companile orientate spre antreprenoriat și dezvoltare, are plăcerea de a anunța o creștere de 6% a veniturilor sale anuale globale, acestea ajungând la 31 decembrie 2015 la 4,64 miliarde de dolari americani. De asemenea, RSM a urcat cu o poziție în clasamentul mondial fiind în prezent cea de-a șasea rețea globală de firme independente de consultanță, audit și fiscalitate.    

Veniturile anuale ale rețelei au crescut cu 10% în Statele Unite, cu 10% în Europa (calculate în monede locale), cu 6% în Orientul Mijlociu și Africa de Nord, cu 1% în regiunea Asia- Pacific și cu 9% în America Latină. Veniturile realizate din audit și contabilitate au crescut cu 4% ajungând la 2,27 miliarde USD, veniturile realizate din prestarea de servicii de consultanță fiscală și tax compliance au crescut cu 7% ajungând la peste 1,35 miliarde USD, iar veniturile din serviciile de advisory și consultanță au crescut cu 6,9% ajungând la 1,02 miliarde USD.

Pe 26 Octombrie 2015, toate firmele din rețeaua globală RSM au adoptat noul brand și noua marcă comercială "RSM". Brandul unificat permite RSM să facă mai bine cunoscute la nivel internațional punctele sale forte, capabilitățile și serviciile oferite în calitatea sa de consultant orientat către clienții care acționează în middle market.

Jean Stephens, CEO al RSM, a declarat: “Am avut un an foarte bun iar aceste cifre arată faptul că RSM își sporește punctele sale forte. Rețeaua mondială de firme RSM ajută companiile să opereze într-un mediu complex și extrem de schimbător, furnizând expertiză și consultanță profesională pe baza unei foarte bune cunoașteri a mediului de afaceri local și internațional. Brand-ul nostru unic ne permite să ne concentrăm și mai mult pe nevoile clienților noștri, construindu-le încrederea în dezvoltarea propriilor lor afaceri ".

În 2015, RSM  a primit în rețea 11 noi companii, membrii deplini sau firme corespondente, activând în state precum Bangladesh, Belarus, Bosnia-Herzegovina, Columbia, Italia, Mali, Niger, Filipine, Sri Lanka, Tajikistan și Zimbabwe. Astăzi, RSM înseamnă mai mult de 38 de mii de experți care operează în 780 de birouri din 120 de țări.

Jean Stephens a adăugat: “Industria serviciilor profesionale continuă să fie direcționată de schimbările din mediul global de afaceri. Pe măsură ce economiile dezvoltate continuă să crească, se va observa o nevoie sporită de produse și servicii furnizate de firmele care acționează în middle-market. Membrii RSM din întreaga lume vor presta servicii și vor crește împreună cu clienții care doresc să-și dezvolte ofertele sau dimensiunea afacerilor pentru a putea face față competiției într-o economie globală din ce în ce mai unificată. Nevoia de colaborare internațională, prin urmare, este vitală pentru supraviețuire și creștere în climatul economic actual."

La rândul său, Dan Schwartz, Managing Partner al RSM România precizează: "Anul care s-a încheiat la 31 decembrie 2015 a fost și pentru noi unul cu o semnificație deosebită. Pe lângă o creștere de venituri de peste 15% față de 2014, implementarea totală a noilor proceduri implicate de adoptarea brand-ului global RSM a reprezentat un motiv special de satisfacție. Suntem în continuare deciși să ne continuăm drumul ascendent și să ne încadrăm în efortul general înregistrat la nivelul rețelei din care facem parte, de a ne sprijini clienții în toate acțiunile îndreptate către creșterea și dezvoltarea afacerilor lor locale și internaționale. De asemenea, vom continua să fim implicați în toate demersurile mediului de afaceri românesc pentru consolidarea în România a unei economii de piață funcționale și performante".

RSM funizează clienților săi o paletă de servicii multidisciplinare armonizate la nivel global. Acest lucru este obținut prin concentrarea pe calitatea serviciilor prestate, pe integritatea etică și morală a experților noștri, pe respectarea și promovarea valorilor bradului RSM și pe construirea unor relații corecte cu clienții, bazată pe încredere și spirit de echipă.  

Jean Stephens a mai declarat: “Rebranding-ul la nivel mondial a fost un uriaș succes, iar rețeaua a câștigat multă energie din modul comun de definire a obiectivelor și viziunii de viitor. Sunt convinsă că ne așteaptă minunate oportunități, generate de noi dezvoltări la nivel global sub același brand unic"

Contact:

Dan Schwartz
RSM Romania SRL
dan.schwartz[at]rsmro.ro
Telefon: +40 21 318 9150
  


218 vizualizari



WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by