newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: 2010 Campania de lansare a Noului Volvo S60. Proudly Made by AdVenture


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:21 webReleases | Auto & Moto

Dupa 7 ani de parteneriat strategic cu EIT Forum Auto, unic importator Volvo in Romania, pe parcursul carora a lansat modelele XC90(2003), S40(2004), V50(2004), S80(2006), C30 si XC70(2007), XC60(2008), agentia de publicitate full service AdVenture a fost onorata sa realizeze campania de lansare pentru cel mai frumos, mai sigur si mai sportiv Volvo realizat vreodata – noul S60.

AdVenture a inceput lucrul la campania de lansare pentru noul S60 inca din luna mai a acestui an. Campania de lansare pentru noul S60 integreaza trei etape de comunicare, ce au ca obiectiv principal promovarea targetata a acestui model atat de asteptat de iubitorii de Volvo din toata lumea. Prima etapa a fost una de teasing si s-a desfasurat exclusiv in mediul on-line. Comunicarea a fost realizata prin bannere si spoturi video pe site-uri de business, stiri si auto.

Etapa a doua de comunicare a constat in insusi evenimentul de lansare a modelului Volvo S60 in Romania. Evenimentul a avut loc la mijlocul lunii iulie, sub cupola World Trade Plaza, in prezenta reprezentantilor mass media, a partenerilor, colaboratorilor, dealerilor Volvo si clientilor fideli EIT Forum Auto.

“Conceptul evenimentului, “Elegant (sigur) vs. rebel (sportiv)”, a metamorfozat caracterul dual al noului Volvo S60 intr-un set-up inovativ si un scenariu original compus dintr-o serie de momente spectaculoase:De la duelul vibrant dintre vioara frumoasei Andreea Tanislav si compozitiile talentatutului DJ The Model, pana la coregrafiile electrizante realizate de Edi Stancu si sustinute de baletul de la “Dansez pentru tine”;

De la turul de forta al unui S60 condus de Titi Aur prin spatele peretelui circular de hartie ce-l despartea de public si lasa sa se vada doar o silueta, pana la intrarea spectaculoasa in scena. Toate momentele au construit pentru invitati personalitatea acestui extraordinar model.” a declarat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.

Pentru montajul set-up-ului invovativ au fost necesare doua zile si 25 de oameni.

Invitatii au avut ocazia sa descopere deopotriva un Volvo sportiv, rebel la volanul caruia s-a aflat cunoscutul pilot de curse auto Titi Aur, dar si un Volvo S60 rafinat si sigur care a fost introdus de catre Bogdan Huidan, General Manager – EIT Auto Forum Romania.

Cea de-a treia etapa de comunicare si ultima, a debutat la 1 septembrie cu un eveniment care a descoperit pana la cel mai mic detaliu noul Volvo S60 mass mediei romanesti.

“Ideea evenimentului a avut la baza colaborarea extraordinara cu Titi Aur, care s-a dovedit a fi promotorul perfect pentru noul Volvo S60 ce imbina deopotriva sistemele revolutionare de siguranta cu dotarile ce fac din S60 o masina cu un caracter surprinzator de sportiv. In afara perioadelor cand participa la raliuri si evenimente organizate, Titi Aur sustine cursuri de conducere defensiva si sportiva in cadrul scolii sale, ceea ce vorbeste despre importanta pe care o acorda conducerii preventive alaturi de pasiunea sa pentru viteza.” a continuat Violeta Marinescu, Client Service Director AdVenture.

Locatia evenimentului, aleasa pentru a permite evidentierea calitatilor extraordinare ale acestui model intr-un mediu propice respectarii conditiilor de siguranta maxima necesare, a fost platforma Scolii Titi Aur in cadrul Romexpo. Pentru a pune in valoare sistemele inovative aflate in dotarea masinii, au fost definite 2 circuite de drive test - Safety si Dynamic – care au permis crearea unor situatii reale, la limita, alaturi de cel mai cunoscut pilot roman, Titi Aur, si de echipa tehnica Volvo.

In cadrul primului test au fost evidentiate sistemele Adaptive Cruise Control, City Safety si Pedestrian Detection System, sistem ce a facut celebru acest model prin unicitatea sa.

Cel de-al doilea test si totodata, cel mai spectaculos a combinat testul Elanului si Slalomul. Acesta a debutat cu o sesiune demonstrativa sustinuta de Titi Aur si a fost urmata de un drive test pentru fiecare reprezentant mass media alaturi de Titi Aur copilot. In cadrul acestui test a avut loc un incident neasteptat. Una dintre masinile de drive test a fost avariata in urma unui impact frontal la o viteza de peste 40km/h. Toate sistemele de siguranta ale masinii s-au declansat insa corespunzator, astfel incat atat pilotul cat si copilotul nu au suferit accidentari.

"Acest incident neasteptat, nedorit si cu siguranta neplacut, mi-a confirmat inca o data calitatile extraordinare ale noului Volvo S60, care pe langa sisteme de siguranta revolutionare ca Pedestrian Detection care avertizeaza si franeaza automat la apropierea prea riscanta in trafic de un pieton, Adaptive Cruise Control si City Safe aflate in dotarea standard a masinii, dispune de sisteme de siguranta pasive extrem de eficiente." a declarat Titi Aur la finalul evenimentului.

Invitatii au avut asadar parte de adrenalina testand un Volvo sportiv, rebel alaturi de Titi Aur, dar si de o experienta extraordinara conducand un Volvo S60 rafinat si sigur, care protejeaza viata pietonilor si autoturismele aflate in trafic.

Cea de a treia etapa de comunicare integreaza alaturi de acest eveniment dedicat mass mediei romanesti un mix castigator alcatuit din TV, presa, on-line si outdoor.

Echipa AdVenture si EIT Forum Auto implicata in realizarea acastei campanii este compusa din: Bogdan Huidan – Managing Director EIT Forum Auto, Raluca Radulescu – Marketing Director EIT Forum Auto, Alex Florescu – Product Manager EIT Forum Auto, Daniela Habara – Copywriter, Octavian Todirut – Art Director, Mircea Moldovan – Associate Creative Director, Alex Laur – BTL Manager, Stefan Popescu – Media Director, Diana Focea – Account Executive si Violeta Marinescu – Client Service Director.

AdVenture este o agentie de publicitate full service, 100% independenta, infiintata in anul 2002. Printre clientii sai actuali se numara Motorola Romania, BIC Romania, EIT Forum Auto (unic importantor Volvo in Romania), Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, ARCON, Green City Construct (Green City Residence), Impact Developer & Contractor (Greenfield Residence, Roua Residence, Boreal Residence), Nycomed Pharma (Controloc Control, Top Calm), Unilever Food Solutions, Clermont Hotel****, Clinica Academica, Plasty Prod, Phoenix Media, Tork, Prime Com.

 Citeste mai multe despre     |   |   |   |   |   |   |   |   | 
  



504 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings