newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Tot mai putin romani isi duc masinile la spalatorie. Afla motivul!


PDF Print
A | a
E-mail
de dorinaradulescu | Luni, 6 februarie 2017, 15:07 webReleases | Auto & Moto

Accesorii auto Bottari Italo-romena | Foto: webPR.ro

Studiile realizate recent arata ca tot mai putini romani isi duc masinile la spalatoriile auto. Se pare ca numai 25% merg o data la doua saptamani sau chiar la o luna. De ce?

In primul rand, romanii au renuntat sa mearga la spalatorii cand vremea este urata. Ei constientizeaza faptul ca arunca cu banii degeaba, intrucat ploile sau zapada fac o masina sa arate la fel ca inainte de a fi dusa la spalatorie.

Altii au renuntat sa mearga la spalatorii pentru a evita costurile lunare suplimentare. Facand un scurt calcul, costurile cu masina se ridica la cel putin 400 de lei pe luna, iar spalarea acesteia nu intra in aceasta suma. Pentru a-si minimiza costurile, unii aleg sa isi ingrijeasca singuri masinile. Cum? Cu ajutorul accesoriilor auto pentru curatenie, precum sunt cele de la Bottari Italoromena. Odata achizitionate, astfel de accesorii pot fi folosite destul de mult timp.

Care sunt cele mai utile accesorii pe care orice sofer care vrea sa evite mersul des la spalatorie ar trebui sa le aiba?

·         aspirator auto: acesta este extrem de util pentru ca ajunge in cele mai mici spatii. El poate fi folosit la sfarsit de saptamana, mai ales daca vremea afara este urata, pentru a pastra curatenia in interior;

·         perie pentru curatat dotata cu robinet;

·         burete abraziv;

·         lavete (eventual din piele sintetica, caci acestea nu lasa urme si scame);

·         curatator pentru geam;

·         servetele umede.

Se pare ca proprietarii de spalatorii auto inteleg foarte bine gandirea proprietarilor de autoturisme si pentru a-i atrage gasesc cele mai inedite metode. Ei incearca sa faca oferte de nerefuzat, cu toate ca, in ultimii ani tot mai multi clienti au renuntat. Un antreprenor care detine o spalatorie in sectorul 2 al Capitalei ne-a declarat ca: “Nu stiu daca o sa mai rezistam in ritmul asta. Sunt zile intregi in care nu avem niciun client, desi oferta pe care o avem este foarte buna. Nu este o afacere deloc profitabila, de cateva luni mergem pe minus. Am observat ca mai mult primavara si vara oamenii vin cu masinile la spalatorie, insa nici atunci cresterea nu acopera pierderile.”

Multi dintre romani au renuntat la a merge la spalatorii si pentru ca preturile par a se fi dublat la unele dintre ele. Ei isi dau seama ca, pe langa cei  15-20 de lei, mai trebuie sa lase si 5-10 lei bacsis, iar inmultit cu 4 saptamani, nu este deloc rentabil.

De asemenea, multi afirma ca nu au fost deloc multumiti de modul in care masina le-a fost curatata, ca unele spalatorii au angajati care fac treaba de mantuiala si nu are rost sa mai mearga.

Mai mult, se pare ca si “accidentele”, precum zgariatul masinii sau al parbrizului ii determina pe oameni sa nu isi mai duca autoturismele in spalatorii. Bineinteles, mersul bun al unei astfel de afaceri depinde de cat de motivati sunt si de cat de bine vor sa iti faca treaba angajatii, insa angajatorii nu par a lua prea mult in considerare acest aspect.

Prin urmare, tendinta romanilor este de a renunta la a-si duce autoturismele la spalatorie, preferand sa le ingrijeasca singuri, acasa. Ei renunta pentru ca in anotimpurile reci nu vad rostul aspectului exterior al acesteia, pentru ca treaba facuta poate fi una de mantuiala, dar si pentru ca au auzit de nenumarate cazuri in care un autoturism a fost zgariat la spalatorie sau au patit-o chiar ei. De aceea, unii oameni cauta accesorii auto speciale pentru curatenie, care sa ii ajute sa isi ingrijeasca corespunzator masinile. Ei constata ca preturile acestora sunt foarte bune si ca ele pot fi folosite pe o perioada destul de indelungata de timp.

  



148 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by