newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Mercedes-Benz va produce prima masina electrica sub noul brand EQ, in fabrica sa din Bremen


PDF Print
A | a
E-mail
de GolinHarris | Vineri, 4 noiembrie 2016, 12:41 webReleases | Auto & Moto

Mercedes-Benz face urmatorul pas in implementarea ofensivei sale electrice. Primul model al noului brand EQ va fi produs in Bremen, pana in 2020. â€žAutoturismele fara emisii sunt viitorul. Sunt incantat de faptul ca, pentru productia in serie a primului nostru model EQ electric, putem conta pe unii dintre partenerii nostri cei mai importanti din reteaua globala de productie: colegii nostri din Bremen. Fabrica Bremen ofera, pentru modelele noastre electrice, un nivel maxim de flexibilitate si viteza, precum si calitatea Mercedes-Benz inca de la inceput", spune Dr. Dieter Zetsche, CEO al Daimler AG si Manager Mercedes-Benz Cars.

Modelul de productie va avea la baza show car-ul EQ - un autovehicul electric cu aspectul sportiv al unui SUV Coupé, care a fost prezentat la Salonul Auto de la Paris 2016, in septembrie. Cu o autonomie de pana la 500 de kilometri si cu punctele forte specifice unui Mercedes-Benz, cum ar fi siguranta, confortul, functionalitatea si conectivitatea, show car-ul este precursorul unei noi ere. Brandul EQ este o parte elementara a strategiei corporate pentru mobilitatea viitorului, exprimata de termenul CASE. Cele patru litere reprezinta cei patru piloni strategici - Conectat, Autonom, Servicii Integrate si Electric Drive - care sunt conectati in mod inteligent.


Mercedes-Benz Cars isi propune sa aiba in portofoliul sau peste zece autovehicule in intregime electrice, pana in anul 2025. Noile autovehicule electrice pot fi construite in cadrul retelei globale de productie existente, cu fabrici pe patru continente. „In cadrul procesului de productie, lucram intens la pregatirea ofensivei noastre electrice. In acest context, estimam ca putem produce autovehicule electrice in toate fabricile Mercedes-Benz Cars. Am inceput deja pregatiri intense in Bremen. In general, noua noastra organizare in procesul de productie a devenit extrem de flexibila, ceea ce ne permite sa reactionam rapid in cazul cresterii cererii clientilor", declara Markus Schäfer, membru al Consiliului de administratie al diviziei Mercedes-Benz Cars, responsabil pentru productie si Supply Chain Management.


”€žFaptul ca primul autovehicul EQ va fi construit in Bremen este o confirmare a increderii si o adevarata recompensa pentru fabrica noastra", spune Peter Theurer, sef al fabricii Mercedes-Benz Bremen. „Ca fabrica principala pentru Clasa C si GLC, am demonstrat in mod repetat competenta noastra extrem de ridicata, flexibilitatea si cunostintele tehnice. Acum, facem un pas esential inainte, in directia mobilitatii viitorului, si extindem varietatea de produse si atunci cand vine vorba de sistemele de propulsie”


Portofoliul de produse al fabricii din Bremen este format in prezent din zece modele diferite. Pe langa autovehiculele conventionale cu motoare cu ardere interna, hibrizii plug-in ai Clasei C si GLC ies, de asemenea, de pe linia de productie. In plus, GLC F-Cell - primul autovehicul fuel-cell din lume cu tehnologie plug-in - va fi produs in Bremen. Prin confirmarea productiei noului Electro-SUV al brandului EQ, autovehiculele "fabricate in Bremen" vor acoperi in viitor intreaga gama de tehnologii inteligente de condus.


„Echipa noastra este mandra si incantata de decizia de a produce primul autovehicul EQ in Bremen. Cele mai importante perspective din industrie se afla in acest moment in zona electromobilitatii, prin urmare este obiectul nostru suprem ca fabrica din Bremen sa contribuie la aceasta. Noi interpretam decizia companiei ca un semn de gratitudine si apreciere pentru performanta deosebita a colegilor nostri, demonstrata de-a lungul ultimilor ani", afirma Michael Peters, Presedinte al Consiliului de administratie al fabricii Mercedes-Benz din Bremen.


Bateria pentru noul autovehicul electric va fi dezvoltata de catre filiala Daimler ACCUMOTIVE si produsa in Kamenz (Saxonia). Productia este in prezent extinsa, in contextul strategiei corporate CASE, cu o investitie de 500 de milioane de euro. Astfel, va fi construita una dintre cele mai mari si cele mai moderne fabrici de baterii din Europa. Pe viitor, ACCUMOTIVE va produce baterii litiu-ion pentru toate autovehiculele electrice Mercedes-Benz si smart – atat pentru hibrizii plug-in, precum si pentru autovehiculele complet electrice. Mai mult decat atat, fabrica va produce baterii pentru unitatile fixe Mercedes-Benz de stocare a energiei si pentru sistemele cu 48 de volti. Daimler planuieste o investitie totala de peste un miliard de euro intr-o unitate globala de productie de baterii.


Despre fabrica Mercedes-Benz din Bremen

Fabrica Mercedes-Benz din Bremen este cel mai mare angajator privat din regiune, cu peste 12.500 de angajati. Zece modele diferite sunt asamblate aici, in acest moment: Clasa C Saloon, Estate, Coupé si Cabriolet, Clasa E Coupé si Cabriolet, SUV-urile GLC si GLC Coupé, precum si cele doua masini sport SLC si SL. In anul 2015, fabrica a fost recompensata cu titlul de „Fabrica Anului” in categoria de productie pe scara larga. In calitate de fabrica principala a Clasei C, Bremen coordoneaza productia mondiala a modelelor de serie cu cele mai mari volume pentru fabricile din strainatate, in Tuscaloosa (Statele Unite ale Americii), Beijing (China) si East London (Africa de Sud). Asamblarea noului GLC este, de asemenea, coordonata de catre fabrica din Bremen, ca loc de productie principal.


Despre Mercedes-Benz Cars Operations

Divizia Mercedes-Benz Cars Operations este responsabila pentru productia de autoturisme in 28 de locatii din intreaga lume, ca parte a unei retele flexibile si eficiente care implica aproximativ 78.000 de angajati. Aceasta include functiile centrale de planificare a productiei, dezvoltare a tehnologiei, logistica si calitate. Mercedes-Benz Cars a produs mai mult de doua milioane de autoturisme Mercedes-Benz si smart anul trecut, marcand al cincilea record consecutiv.


Reteaua se bazeaza pe arhitecturile cu tractiune fata (masini compacte) si propulsie spate (de exemplu in cazul Clasei S, Clasei E si Clasei C), precum si pe arhitecturile SUV-urilor si ale masinilor sport. In plus, exista si o unitate de productie pentru lantul de antrenare (motoare, transmisii, punti si componente). Fiecare dintre aceste elemente produse sunt grupate in jurul unei fabricii principale, care serveste ca centru de competenta pentru dezvoltarea de noi produse, tehnologii si asigurarea calitatii. In munca de zi cu zi, se pune accentul pe imbunatatirea continua si perfectionarea metodelor de productie de ultima ora, care permit viitoarelor autovehicule high-tech sa fie produse intr-un mod eficient, flexibil si prietenos cu mediul, in conformitate cu standardele de calitate caracteristice Mercedes-Benz. Toate acestea graviteaza in jurul angajatilor si expertizei lor. Activitatea angajatilor este sustinuta in mod sistematic de un design ergonomic al locului de munca si de automatizare inteligenta. In plus fata de instalatiile sale proprii de productie, Mercedes-Benz incheie parteneriate si utilizeaza competenta producatorilor contractati, ca parte a strategiei sale de crestere.


Despre CASE

CASE – aceste litere vor contura viitorul Mercedes-Benz Cars. Ele reprezinta pilonii strategici ai conectivitatii (Conectat), ai condusului autonom (Autonom), ai utilizarii flexibile (Servicii Integrate) si ai sistemelor de actionare electrica (Electric Drive), care vor fi combinate in mod inteligent de

  



25 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by