newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Asigurare de locuinta pe trei luni, cadou pentru clienti Romtelecom


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 27 aprilie 2010, 18:35 webReleases | Asigurari

Romtelecom a transmis gratuit clientilor sai persoane fizice o polita de asigurare a locuintei pentru o perioada de trei luni, ca un beneficiu suplimentar in calitate de clienti ai companiei. Conform parteneriatului dintre Romtelecom si Astra Asigurari, socitatea de asigurari emitenta, Romtelecom este contractantul politei, iar clientul Romtelecom este beneficiarul acesteia, de care poate dispune gratuit timp de trei luni fara a semna vreun document sau a avea alte obligatii.

Optional, polita este insotita de o oferta speciala pentru clientii Romtelecom: daca acestia doresc prelungirea politei beneficiaza de o reducere de 50% a pretului asigurarii pe o perioada de un an. In cazul in care clientul nu va opta pentru prelungirea politei de asigurare, aceasta va inceta automat dupa trei luni.

Odata cu asigurarea oferita timp de trei luni gratuit, Romtelecom instiinteaza clientii ca, daca nu se exprima impotriva, se va considera ca accepta ca Astra Asigurari sa aiba acces la datele lor personale, urmand a fi contactati de un reprezentant pentru prelungirea perioadei asigurate. Astra Asigurari urmeaza sa informeze in mod complet si corect clientii cu privire la drepturile si obligatiile rezultand din prelungirea politei de asigurare pentru care clientul plateste.

In cazul in care un client nu este de acord sa beneficieze de aceasta asigurare gratuita, isi poate exprima dezacordul prezentandu-se la orice magazin Romtelecom sau apeland 1930 (apel gratuit din reteaua Romtelecom) in termen de 10 zile de la data facturarii, inscrisa pe prima pagina a facturii.

Oferirea acestor asigurari clientilor companiei se incadreaza in strategia Romtelecom de a imbogati cu noi servicii si beneficii portofoliul de produse furnizat deja de companie. Polita de asigurare a locuintei este al doilea serviciu de acest gen de la Romtelecom, in parteneriat cu Astra Asigurari. Astfel, in luna noiembrie a anului trecut compania a lansat pentru clientii sai optiunea de asigurare in caz de somaj, oferit gratuit oricarui nou client la activarea unui serviciu Romtelecom, care consta in subventionarea abonamentelor pentru serviciile Romtelecom pe o perioada de 6 luni in cazul in care beneficiarul e afectat de somaj. 

 Citeste mai multe despre     |   |   |   | 
  



4086 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    INCOMPETENTI (Miercuri, 28 aprilie 2010, 0:01)

    Eu [anonim]

    Eu as propune demiterea intregului departament juridic atat de la Romtelecom cat si de la Astra.

    Impreuna cu ei as demite si conducerea executiva pentru incompetenta si lipsa de deontologie profesionala.

    Este totusi vorba de o incalcare clara a protectiei datelor personale.
  • +1 (1 vot)    
    astra (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:01)

    doina [anonim]

    Romtelecom lucreaza ca de obicei-stilul grecesc- a anuntat vreun abonat pana acum ? N-am primit o asemenea instiintare. Trebuie sa aflam din presa ?
    Mai exista ANPC si Consiliul Concurentei ?
    Ce fac?
    • 0 (0 voturi)    
      Nu. (Sâmbătă, 1 mai 2010, 10:20)

      Camelia [anonim] i-a raspuns lui doina

      Asta cu anuntatul sta asa: cu ultima factura Romtelecom ati primit aceasta polita de asigurare, deja semnata. Ma rog, cine a fost interesat, a citit-o si stie cat de cat despre ce e vorba.
      Tot ce trebuie sa faceti dvs este sa confirmati daca sunteti de acord cu ea sau nu, printr-un telefon efectuat din partea serviciilor Astra. Practic este bagata pe gat, vrei nu vrei, iti place sau nu.
  • +1 (1 vot)    
    data facturarii (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:40)

    Stefan Cristescu [anonim]

    Zice Romtelecom:
    "In cazul in care un client nu este de acord sa beneficieze de aceasta asigurare gratuita, isi poate exprima dezacordul prezentandu-se la orice magazin Romtelecom sau apeland 1930 (apel gratuit din reteaua Romtelecom) in termen de 10 zile de la data facturarii, inscrisa pe prima pagina a facturii."

    Numai ca factura vine dupa mai mult de 10 zile de la data inscrisa pe ea!
    • 0 (0 voturi)    
      incalcarea drepturilor clientilor (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:39)

      cosmarul rtc [anonim] i-a raspuns lui Stefan Cristescu

      Romtelecom are impresia ca toti romanii traim in Paleolitic; ne invata ei cum sa ne asiguram locuintele.Cu ce drept ma obliga ei pe mine sa ma deranjez sunind la ei sau prezentindu-ma la magazinele lor pentru a anula ceva ce nu am cerut?! Eu personal prefer sa renunt la serviciile romtelecom; care oricum lasa de dorit!Sefilor si patronilor din RTC credeti ca Astra va scoate de la inevitabilul faliment la care duce ipocrizia, incompetenta si interesele meschine ale voastre.RUSINE!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Sfanta spaga (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:09)

    dfjldfslsf [anonim]

    Spaga pentru baza de date a facut chestia asta.Companiile au nevoie de piata de desfacere..si s-au foloist de Romtelecom...Dar de data asta s-a ajuns prea departe.E ca si cum eu cu firma emit fatura Romtelecomului fara acordul sau.Si mai au si tupeul sa spuna..."daca nu va declarati dezacordul e valabil"..ne mai pun si pe drumuri...la ghisee
  • 0 (0 voturi)    
    Folosirea abuziva a datelor personale (Joi, 29 aprilie 2010, 23:15)

    radauten [anonim]

    Sunt convins ca putem sa actionam in instanta romtelecomul pentru folosirea datelor personale in alte scopuri .
    Astept pareri din partea dvs.
    • 0 (0 voturi)    
      da, in instanta (Luni, 10 mai 2010, 21:45)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui radauten

      Sint de acord sa cotizez la un ong cu profil de protectia consumatorilor sau alt profil civic astfel incit sa fiu impreuna cu multi altii parte civila intr-un proces impotriva ambelor companii. Daca se anunta un ong dispus sa se inhame la asa ceva, sa trimita un mail la smartsandsh[at]yahoo.com.
  • 0 (0 voturi)    
    asigurare (Vineri, 30 aprilie 2010, 16:54)

    Damii [anonim]

    Cum adica sa ma prezint la ghiseele Romtelecom pentru a-mi exprima dezacordul.. Ei trebuie sa aiba acordul meu nu eu sa-mi exprim dezacordul. Locuinta mea este asigurata la o societate mai serioasa. Cred ca am aceasta optiune...
    INCOMPETENTA sau HOTIE ???
  • 0 (0 voturi)    
    asigurare frauduloasa (Duminică, 9 mai 2010, 14:07)

    Violeta Ionescu [anonim]

    cine va permite sa faceti asigurari fara sa fim anuntati?!
    cu ce drept va folositi de datele noastre personale?!
    va voi da in judecata imediat ce apare in factura chiar si numai 0,01eurocenti sau roni fara justificare strict pentru servicii romtelecom si nu pentru asigurari sau altceva !!!
    sa nu spuneti ca nu v-am anuntat!
    eu una refuz sa sun pe cineva de la Romtelecom si sa anunt ca NU doresc asigurare prin ei, atata vreme cat nu mi-a cerut nimeni asentimentul pentru asa ceva!!!
    • 0 (0 voturi)    
      nu e chiar asa (Luni, 10 mai 2010, 15:04)

      Cristi C [anonim] i-a raspuns lui Violeta Ionescu

      Am citit comentariile voastre si nu sunt de acord. Datele furnizate de Romtelecom sunt disponibile si in cartea de telefoane... Romtelecom e o companie care a evoluat foarte mult in ultimii ani, de la un fost monopol de stat la o companie privata care ofera, pe langa telefonie fixa, si tv, si internet fix + mobil. Prin aceasta campanie nu a incercat decat sa ofere un alt fel de serviciu clientilor...pacat ca multi au inteles gresit acest lucru.
      • 0 (0 voturi)    
        ba nu e cum zici tu (Luni, 10 mai 2010, 18:07)

        Costin [anonim] i-a raspuns lui Cristi C

        sa vedem unde gasesc in cartea de telefoane CNP-ul pe care il foloseste Astra la incheierea politei de asigurare. si in plus, nu crezi ca ar trebui sa fie optiunea MEA daca sau cand imi fac o asigurare? ca sa nu mai vorbim in cate baze de date ajungi de la o chestie de genul asta, ca si astra poate incheia acelasi fel de intelegere cu alta firma care sa iti ofere altceva, s.a.m.d. intelegi unde e problema? dispun de tine ca de un bun.




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by