newsletter rss
HotNews.ro

Ce se intampla in cazul unui accident rutier sau a unei defectiuni a masinii


PDF Print
A | a
E-mail
de west.rentacar | Vineri, 18 august 2017, 11:53 webReleases | Asigurari

In cazul unui accident rutier clientul are obligatia ca, in cel mai scurt timp posibil, sa anunte atat Firma de inchirieri cat si Politia si sa procure un Proces Verbal Constatator impreuna cu copiile actelor persoanele terte implicate in accident (Asigurare RCA, certificat de inmatriculare, carte de identitate, permis de coducere).

In cazul in care clientul nu prezinta acest Proces Verbal, acesta isi asuma responsabilitatea pentru reparatiile integrale. Asigurarile sunt aplicabile numai in cazul in care Clientul prezinta actele constatatoare eliberate de Politie.

In cazul defectiunilor tehnice ale autoturismului, West Rent a Car ofera asistenta rutiera non-stop pe teritoriul Romaniei.

In caz de furt al autoturismului, Clientul se obliga sa preda cheile si documentele autoturismului, dovada furtului (proces verbal) intocmit de catre organele de Politie abilitate si declaratia pe proprie raspundere cu privire la imprejurarile producerii evenimentului.

Pentru alte intrebari privind conditiile de inchiriere, ne puteti contacta direct la pagina de CONTACT sau la numarul de Tel. +40 749 54 09 54 sau scriindu-ne la adresa de e-mail. westrentacar.com@gmail.com.
  



108 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by