newsletter rss
HotNews.ro

Articol webPR

Cea mai moderna asigurare de viata implineste un an. Grawe ii intreaba pe romani: "Tu ce vrei sa te faci cand vei fi batran"


PDF Print
A | a
E-mail
de | Luni, 23 iunie 2014, 11:51 webReleases | Asigurari

Grawe_aviator | Foto: webPR.ro
Batranete fara Batranete, cel mai nou si mai modern produs de asigurare de pe piata, lansat de Grawe Romania implineste un an. In campania publicitara demarata cu acest prilej, compania ii intreaba pe romani: "Tu ce vrei sa te faci cand vei fi batran". Consideram ca romanii trebuie sa priveasca batranetea ca pe varsta unui nou inceput, ca pe acea etapa a vietii in care a venit randul tuturor dorintelor si pasiunilor pe care le-au tot amanat din lipsa de timp sau pentru ca, desi erau in fruntea listei de visuri, ocupau mereu ultimele locuri in lista de prioritati.

Produsul Batrinete fara Batranete este o asigurare de supravietuire, prima de acest fel conceputa pentru liber profesionisti - artisti, jurnalisti, mai precis, pentru cei care practica profesii din care nu iesi la pensie niciodata. De la inceput, Grawe si-a propus sa schimbe perceptia asupra batranetii care poate fi activa, frumoasa, productiva, oferind aceasta solutie.

Concret, clientul plateste anual o prima stabilita conform necesitatilor si posibilitatilor sale, iar Grawe ii garanteaza o suma la sfarsitul contractului, suma care-i va permite sa traiasca frumos.

Pe langa asigurarea de baza, Batranete fara Batranete are 7 asigurari suplimentare cu o paleta larga de acoperire, de la afectiuni medicale la accidente si care pot fi cumparate in functie de necesitati.

Toate informatiile sunt disponibile online, Batranete fara Batranete fiind primul produs de asigurare de pe piata care are site propriu, www.batranetefarabatranete.ro. Tot aici, oricine  are posibilitatea de a calcula sumele concrete in baza datelor personale sau de a ne trimite intrebari si a solicita detalii.

Grawe Romania, parte a Grawe Wechselseitige Versicherung, grup financiar cu peste 185 ani de existenta, se numara printre cei care cred ca orice companie, pe langa obligatia de a face profit, are si indatoriri sociale. Noi ne-am asumat-o pe aceea de a schimba mentalitatea in privinta asigurarilor de viata si perseveram.

Conceptul campaniei a fost dezvoltat si implementat, ca si anul trecut, de PLAY Studio, agentie care a inteles acest rol si a transformat obiectivul nostru intr-un mesaj de succces.
  



549 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by