newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Generali Romania lanseaza campania de comunicare a fuziunii: Generali si Ardaf "suna" bine impreuna


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 20 septembrie 2011, 19:32 webReleases | Asigurari

Bucuresti, 20 septembrie 2011. Generali Romania, compania formata in urma fuziunii dintre Generali Asigurari si Ardaf, lanseaza Campania de promovare si sustinere a strategiei anuntate, o strategie multibrand, unica pana in prezent in piata de asigurari.

Campania de comunicare este concentrata pe promovarea ambelor brand-uri Generali si Ardaf, prin accentuarea calitatilor definitorii, dar si complementare, ale acestora.

Conform studiilor de cercetare realizate inainte de fuziune, fiecare brand se bucura de apreciere in randul clientilor proprii. Generali este perceputa de catre client ca o companie cu o reputatie solida, castigata prin experinta si puterea financiara a Grupului din care face parte, apreciata pentru calitatea superioara a serviciilor oferite si pentru seriozitatea si profesionalismul agentilor de asigurare. In schimb, Ardaf este recunoscuta si recomandata de catre clienti pentru produsele de asigurare convenabile, atat din punct de vedere al preturilor, cat si din punct de vedere al flexibilitatii acestora, in functie de bugetul fiecarui client, dar si usor de gasit sau  ¬la indemana¬, prin raspandirea vasta a punctelor de vanzare, la nivel teritorial.

"Datorita profilului socio-demografic diferit al clientilor si a faptului ca ambele branduri se bucura de o reala apreciere din partea clientilor proprii, decizia de a adopta o strategie multi-brand este una fireasca. Realizarea unei campanii care sa promovoze ambele branduri, poate parea surprinzatoare insa, complementaritatea atributelor asociate celor doua marci ne-a determinat sa alegem aceasta strategie. Obiectivul nostru este de a promova punctele forte ale ambelor marci care, acum, prin fuziune, se transfera de la un brand catre celalalt", a declarat Daniela Dimitriu, Director de Marketing si Comunicare, la Generali Romania.

"Am decis sa promovam brand-urile si nu compania, Generali Romania, pentru ca vrem sa transmitem consumatorilor mesajul ca Generali si Ardaf raman prezente in piata. Le vor gasi in continuare acolo unde erau obisnuiti sa le intalneasca, vor lucra cu consultantul dorit si vor cumpara produsele de asigurare pe care ei le considera avantajoase, de la brandul cunoscut lor", a mai completat Daniela Dimitriu.

Ideea creativa care sta la baza conceptului Orchestra este una simpla: asa cum instrumente muzicale din zone diferite se pot combina ideal pentru a creea o interpretare sau compozitie de succes, tot asa, Generali si Ardaf, desi definite de atribute diferite, impreuna, se compleaza reciproc, pentru a aduce un plus de valoare clientilor ambelor marci.

"Am cautat sa identificam cel mai potrivit concept creativ care sa poata mixa atributele fiecarui brand si sa transmita, in final, consumatorului ideea ca toate aceste calitati, puse una langa alta nu sunt antagonice, ci se completeaza reciproc, in avantajul clientului", a explicat conceptul campaniei de comunicare, Daniela Dimitriu.

Campania Orchestra, al carei mesaj principal este <Generali si Ardaf "suna" bine impreuna>, se deruleaza pe o perioada de 6 saptamani, si foloseste ca si canale principale de comunicare TV-ul si outdoor-ul. Conceptul creativ apartine Agentiei de Publicitate CAP, selectata in urma pitch-ului organizat in primavara. Strategia media, planning-ul si buying-ul sunt asigurare de agentia Media Direction.
La dezvoltarea campaniei au contribuit, din partea Generali Romania, Daniela Dimitriu - Director Marketing si Comunicare si Anca Stefanescu: Brand Manager. Din partea CAP, Raluca Feher - Director de Creatie, Arnold Estefan - Art Director, Cristina Purcarea - Client Service Director si Ileana Botez, Account Manager.

Viitoarea strategie de comunicare a companiei se va concentra pe promovarea separata a  celor doua branduri. "Vom pozitiona si comunica separat cele doua marci, prin dezvoltarea de  produse si oferte de asigurare care se potrivesc cel mai bine publicului tinta al fiecarui brand", a punctat Daniela Dimitriu.

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



797 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by