În cadrul CEO Challenge, studenţii au lucrat în echipe formate din trei membri şi au avut posibilitea de a-şi alege coechipierii, pentru a rezolva un caz real de afaceri, sub îndrumarea managerilor P&G. Cei 25 de studenţi au devenit CEO pentru 2 zile şi au avut misiunea de a realiza o strategie de afaceri câştigătoare pentru unul dintre brandurile renumite ale P&G, “Pantene”.
Datorită acestui program inovator, studenţii au putut să experimenteze şi să-şi demonstreze ingeniozitatea şi inteligenţa în afara universităţilor la care studiază şi şi-au arătat capacităţile şi gândirea critică pentru rezolvarea unui scenariu de afaceri. Pe baza acestui exerciţiu, ei au trebuit să îşi pună în practică perspectiva antreprenorială şi să îşi prezinte, atât abilităţile soft, cât şi pe cele tehnice, pentru a excela şi a intra în următoarea rundă.
CEO Challenge a fost lansat în Europa de Sud-Est în 2016, timp în care au participat în competiţie 160 de studenţi din diferite ţări, cu experienţe şi culturi diferite. Mulţi dintre participanţi fac acum parte din familia P&G.
“Pe parcursul competiţiei P&G CEO Challenge ne-am pus în practică abilităţile pentru a crea o strategie bine pusă la punct, reuşind acest lucru prin lucrul în echipă. A fost o muncă intensă şi ne-am concentrat pe comunicare şi pe convingerea juriului în timpul prezentării noastre. Dacă ar fi să aleg un cuvânt care să descrie această experienţă, aş spune “captivantă” – din primul moment în care am ajuns aici mi-am dat seama că va fi, într-adevăr, o experienţă practică incredibilă”, a declarat Anandu, studentul din Grecia care face parte din echipa de pe al doilea loc. “Trăim momente în care totul se schimbă rapid în economie, societate, în industria în care noi activăm. Un singur lucru este sigur, acela că tinerii de astăzi vor avea nevoie de un set complet de abilităţi pentru a putea deveni liderii de mâine. Aşadar, sperăm că CEO Challenge îi va învăţa cum este să fii la conducerea al unei mari companii, ce înseamnă să conducă nu doar business-ul de mâine, ci şi societatea de mâine”, a spus Despina Passaris, Company Communications Director, South East and Central Europe.
Despre Procter & Gamble: P&G deserveşte clienţi din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operaţiuni în aproximativ 70 de ţări din întreaga lume. Vizitaţi http://www.pg.com pentru ultimele ştiri şi informaţii despre P&G şi mărcile sale.