newsletter rss
HotNews.ro

Customer care - un trend aflat in ascensiune in 2017


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Luni, 20 martie 2017, 14:34 webReleases | Alte Servicii

ampc2 | Foto: webPR.ro

Alpha Power Media & Communication a urmarit, de-a lungul timpului, evolutia relatiilor dintre companii si clienti si prognozeaza faptul ca in 2017 organizatiile intalnesc cel mai critic si informat public tinta. Specialistii confirma faptul ca anul acesta companiile vor fi nevoite sa investeasca in servicii profesioniste de customer care atat pentru mentinerea statutului pe piata, cat si pentru o crestere exponentiala a portofoliului de clienti.

Clientii beneficiaza de o oferta extrem de variata in orice industrie, de informatii vaste care ii ajuta sa analizeze produsele si serviciile in timp real si sa determine care este cea mai buna solutie pentru ei. Studiile arata ca relatia furnizor - client din procesul de achizitie si managementul experientei clientilor vor determina succesul afacerii. Pe de alta parte, o companie care nu investeste in relationarea cu comunitatea si nu o fidelizeaza va intampina dificultati. Mai mult decat atat, specialistii vorbesc despre tendinta conform careia competitivitatea de pe piata se va contura in jurul experientei si a relatiei cu consumatorii, fie ei persoane fizice sau juridice, factori pentru care acestia vor fi dispusi sa plateasca mai mult.

 In acest context, este cu atat mai important pentru companii sa integreze servicii profesioniste de customer care in strategia lor de afaceri din 2017. Integrarea poate fi in ambele sensuri: crearea unui departament intern de customer care sau externalizarea serviciului, care poate avea o serie de avantaje semnificative: costuri mai reduse, acces la servicii profesionale, consultanta venita din exteriorul companiei care va aduce o perspectiva noua si imbunatatita asupra serviciilor oferite si asupra relatiei cu clientii. Asaadar, in anul acesta este important sa ne concentram pe livarea unor servicii de o calitate superioara pentru consolidarea pozitiei pe piata si pentru cresterea venitului.

Despre tendintele in customer care, Delia Daniu (Managing Partner Alpha Power Media & Communication) spune: Nu cred ca exista manageri de top sau antreprenori care au omis sa analizeze costul pierderii unui client si care nu au observat ca este mult mai profitabil sa revinzi unui client vechi, care deja te cunoaste. Din propria mea experienta, investitia intr-un serviciu profesional de customer care asigura o profitabilitate crescuta a business-ului pe termen lung.

APMC este parte a unui holding si ofera servicii de call center pentru reactivarea clientilor vechi, pentru a obtine feedback-ul clientilor in urma unei achizitii sau pentru generarea de lead-uri noi.       

 

  



19 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by