newsletter rss
HotNews.ro

Storience devine prima agentie din Romania specializata in Branding for Good


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaT | Vineri, 24 februarie 2017, 11:08 webReleases | Alte Servicii

Adriana Liute - Managing Partner, Storience | Foto: webPR.ro
Brandurile bune sunt cele pentru care succesul comercial si impactul social pozitiv decurg din acelasi plan de afaceri. Ele genereaza valoare pentru societate prin activitatea lor de baza, nu prin eforturi adiacente, 'de weekend' sau de fatada. 

Aceste branduri sunt percepute drept responsabile, implicate si credibile, intr-o epoca in care oamenii devin tot mai sceptici si mai putin loiali comercial. Iar contributia lor la rezolvarea problemelor sociale merge mana in mana cu succesul economic. 'Dupa atatia ani de construit si reconstruit branduri, ne-am convins ca succesul pe termen lung al unei companii este dependent de comunitate si de bunastarea ei. Nu poti castiga la nesfarsit gandind in paradigma win-lose (compania castiga in dauna cumparatorilor sau a altor parteneri sociali). Win-win functioneaza, iar noi vom incerca sa ne indrumam cat mai multi clienti in aceasta directie, indiferent de marime sau de industria din care provin. Ideile despre cum poti vira o afacere in aceasta directie nu sunt mereu evidente, si acesta este unul din lucrurile cu care dorim sa ne ajutam clientii' - Adriana Liute,Managing Partner, Storience. 

Abordarea Branding for Good este sustinuta de cifre:

- la nivel mondial 80% dintre directorii executivi de companii cred ca angajarea intr-o cauza sociala este un diferentiator in industria lor (studiu Accenture, 2016, realizat pe un esantion de 1.000 de responden

- 66% dintre consumatori, dintre care 73% mileniali, spun ca sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru produsele unor branduri sustenabile (studiu Nielsen, 2015, realizat pe un esantion de 30.000 de persoane);

- in opinia a
85% dintre oameni, companiile sunt la fel de responsabile ca guvernele pentru imbunatatirea vietii lor; cu toate astea, 72% cred ca brandurile nu reusesc sa faca acest lucru (studiu Accenture/Havas Media, 2014, realizat pe un esantion de 30.000 de oameni 

Printre brandurile bune din portofoliul Storience se numara:  

Bookster - biblioteca pentru corporatisti care incurajeaza cititul de calitate; 

Ajusto- platforma care introduce standardele in piata de reparatii si amenajari pentru casa; 

Treizecizero.ro - site-uri de sport care propun un jurnalism asa cum ar trebui sa fie jurnalismul, incurajand respectul fata de sportivi, jurnalisti si cititori; 

Teacherise - aplicatia care rezolva una dintre problemele sistemului educational britanic, si anume plata corecta a profesorilor suplinitor 

ISHO - noul cartier din inima Timisoarei care schimba in bine fata si viata orasului.  

Odata cu repozitionarea pe Branding for Good, agentia Storience isi relanseaza si site-ul. Noul
www.storience.com detaliaza conceptul si ofera studii de caz care demonstreaza aplicarea lui in modele de afaceri si in industrii foarte diferite 

'Storience a ales sa treaca de partea brandurilor bune pentru ca viitorul apartine companiilor care inteleg ca nu trebuie sa aleaga intre a face bine si a o duce bine. De fapt, aducerea impreuna a celor doua obiective in planul de afaceri este singurul scenariu in care ne mai putem gandi la viitor pe termen lung, intr-o lume cu resurse limitate si cu discrepante sociale atat de mari incat tensiunile si conflictul devin inevitabile' - Adriana Liute, Managing Partner, Storience.


Infiintata in 2012, agentia de branding Storience a realizat proiecte de branding si rebranding pentru peste 60 de clienti din Europa si Statele Unite, obtinand numeroase premii internationale. Din 2014, Storience are un birou in Londra, de unde lucreaza pentru clienti din Marea Britanie si Europa de Vest.
  



80 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by