newsletter rss
HotNews.ro

webRelease: Alpha Power Media and Communication – campanie integrata de rebranding


PDF Print
A | a
E-mail
de AdrianaCocirta | Luni, 13 februarie 2017, 17:13 webReleases | Alte Servicii

ampc2 | Foto: webPR.ro

Alpha Power Media and Communication anunta finalizarea procesului de rebranding, incepand cu luna februarie, prin adoptarea unei noi imagini, mai aproape de core business-ul ei si de obiectivele de afaceri pe termen mediu si lung. Campania de rebranding a fost inspirata de cultura organizationala, de misiunea, viziunea si valorile acesteia, insa si de nevoia de a transpune in cuvinte si imagini performanta serviciilor oferite clientilor sai. Acestea au fost comunicate atat in social media, cat si in mediile clasice cu scopul de a ajunge la un numar cat mai mare de utilizatori de internet.

Noul brand este marcat printr-o imagine originala si usor de recunoscut, atribute constituite dintr-o cromatica placuta si un format estetic care invita la comunicare. Sloganul companiei: Let’s talk about communication vine in completarea identitatii vizuale prin reliefarea serviciilor prestate si da coerenta mesajului pe care il lanseaza pe piata. Noul logo ofera sustenabilitate schimbarii de imagine, fiind reprezentativ pentru profilul companiei, si creeaza un echilibru intre cerintele pietei si valorile Alpha Power Media and Communication (APMC). Intregul concept are rolul de a prezenta compania intr-o maniera personalizata, promovand profesionalismul si dedicarea echipei pentru fiecare proiect, idei comunicate cu ajutorul agentiei de comunicare si PR Nomade Communication.

APMC este o companie care ofera servicii de call center pentru reactivarea clientilor vechi, pentru a obtine feedback-ul clientilor in urma unei achizitii sau pentru generarea unor lead-uri noi. Aceasta face parte dintr-un holding format din B-Team Enery and Environment, B-team Corrosion Protection si Pro Curatenia, companii cu istoric pe piata din Romania. Aceasta a reprezentat, de-a lungul timpului, un suport real pentru IMM-urile si companiile mari romanesti care si-au dorit sa se diferentieze de concurenta prin calitatea serviciilor oferite si prin loialitatea clientilor castigata in timp. Misiunea companiei este aceea de a identifica modalitati noi si eficiente de a atrage, retine si fideliza clientii noi si de a-i reactiva pe cei vechi, cu scopul de a creste profitul fiecarui client. 

  



8 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by