newsletter rss
HotNews.ro

Lansare online:

S-a lansat webPR.ro. Webtimizeaza-ti imaginea si cunoaste-i pe cei mai buni in comunicarea online


PDF Print
A | a
E-mail
de Redactia | Marţi, 22 septembrie 2009, 14:23 Actualitate

Fotogalerie: Lansare WebPR.ro la Spazio Studio
webRelease

Joi, 24 Septembrie – HotNews.ro lanseaza WebPR.ro, un site dedicat specialistilor in comunicare online, companiilor care folosesc acest tip de comunicare si entuziastilor care il promoveaza.

Pe scurt

Gratuit webRelease, contra cost pagini complexe


Orice companie si orice institutie poate posta gratuit webReleaseuri pe site-ul webPR; webReleasurile sunt comunicate de presa, intr-o forma electronica noua, insotite de fotografii. detalii in Upload webRelease. Nota: Este necesar un cont pe webPR sau un cont myHotNews.ro.

Contra unor sume rezonabile, o companie poate primi un cont prin care isi poate posta o serie de comunicate de presa (webRelease-uri), in forma multimedia, cu uploadare de clipuri video - Upload Video.

Publicare automata pe HotNews.ro

Site-ul webPR este integrat cu site-ul HotNews.ro. webReleaseurile postate pe webPR vor fi preluate automat, prin RSS pe site-ul HotNews.ro. Companiile care vor avea cont pe site-ul webPR vor beneficia de vizibilitate pe HotNews.ro.

webPR - instrument complex al profesionistilor in comunicarea online
  • WebPR.ro are o structura care imbina continutul editorial despre industria locala a comunicarii online cu conturile de utilizator dedicate clientilor care doresc sa comunice prin metode mai sofisticate decat cea a comunicatului de presa trimis prin e-mail.
  • WebPR.ro ofera o platforma de comunicare complexa care permite companiilor, jurnalistilor si utilizatorilor sa comunice mai direct si mai eficient prin utilizarea instrumentelor care apartin prin excelenta mediului online.   
  • WebPR.ro permite personalizarea conturilor de client prin incarcarea de comunicate de presa, galerii foto sau materiale filmate, prin adaugarea unor formate interactive precum intalnirea online transmisa live ori sondajul de opinie si atingerea unei audiente crescute prin translatarea fragmentelor esentiale de continut inclusiv pe site-ul HotNews.ro.
  • Continutul editorial al site-ului WebPR.ro contine o baza de date cu comunicate de presa din diverse industrii, editoriale semnate de cei mai interesanti specialisti din mediul online romanesc, intalniri online editoriale si inregistrari video de la evenimente cheie din mediul de afaceri romanesc.

Cele 4 sectiuni ale WebPR.ro sunt: WebReleases, Actualitate, Oameni, Evenimente. Lor li se adauga partea de conturi personalizate cu cele doua instrumente principale: Upload Release si Upload Video disponibile utilizatorilor inregistrati.

Primii intrati pe webPR.ro
Parteneri de continut: Eliza Rogalski, Headvertising, Httpool
Eveniment desfasurat la: Spazio Studio.

Serban&Musneci Associates PR, primul client PR al site-ului:

Oana Igrisan
Oana Igrisan

"Cred ca online-ul va deveni o practica foarte comuna in Romania. Am cateva informatii ca anumite companii de PR doresc sa se reorienteze si sa se ocupe de comunicare doar pe partea de online. Acest lucru ma duce cu gandul ca in urmatorii ani vom asista la o piata de comunicare foarte interesanta pe partea de online si orice om de comunicare va vota pentru acest mediu", a spus Oana Igrisan, Managing Partner al Serban&Musneci Associates.
Mihnea Predeteanu
Mihnea Predeteanu




"Avantajul major al mediului online este interactivitatea. Te adresezi unui segment de public destul de


semnificativ pentru ca, pana la urma, se si zvoneste ca, intr-un final, cam tot ce inseamna comunicare va trece in online", a spus Mihnea Predeteanu, Senior Consultant al Serban&Musneci Associates.


Sasha
Sasha
Sasha de la ING,  primul client corporate al Web PR:

Imi place WebPR.ro pentru ca este dinamic si 2.0 ca si mine, a spus Sasha, expertul ING in materie de tranzactii online.

Sasha lucreaza de 3 ani in banca, experimenteaza cu diferite instrumente ale comunicarii online, de la Facebook la Twitter, dar, pentru ca nu ar vrea sa incurce viata personala cu cea profesionala, prefera atunci cand este la serviciu sau vorbeste despre job sa-si pastreze numele de scena si sa ramina “Sasha de la ING”.


WebPR.ro imbina diferite domenii ale comunicarii, de la PR la publicitate, training-uri in comunicare online, web content, lobby sau advocacy. Partenerii Web PR sunt din domenii ale comunicarii aparent diferite, dar care au ca punct comun mediul online.


Serban Alexandrescu
Serban Alexandrescu

Serban Alexandrescu, Director de Creatie Headvertising:

Un WebPR eficient inseamna sa utilizezi bine suprema conductivitate a online-ului si sa nu uite ca PR vine de la "public relations" si nu de la "press release". As pune accentul aici pe "relations" adica ceva reciproc si liber consimtit, ceva ce nimic nu poate face la fel de bine ca web-ul.


Bianca Vlaston
Bianca Vlaston


Bianca Vlaston, Httpool:


Enumar doar trei reguli simple pentru un webPR eficient: sa fie integrat in strategia de PR a companiei, sa fie adaptat specificului mediului si, in particular, adaptat fiecarui site in parte. Am vazut la un moment dat un comunicat de presa de lansare a unui site corporate care nu continea link catre respectivul site! Pe scurt, o companie nu ar trebui sa se rezume doar la trimiterea aceluiasi comunicat de presa si catre site-uri, pe langa presa si/sau TV. Ci sa-l adapteze: sa adauge materiale audio/foto/video, link-uri, sa il adapteze stilului de comunicare al fiecarui site. Comunicarea adaptata comunitatii careia i se adreseaza are cele mai mari sanse de succes.


Eliza Rogalski
Eliza Rogalski


Eliza Rogalski, Managing Partner Rogalski-Grigoriu:


Inadecvarea fata de mediul online, care este prin definitie lipsit de "scortosenii", limbajul incarcat de cuvinte pompoase si oficiale, declaratii care nu spun nimic, lipsa factorului uman si mai ales lipsa empatiei si a relevantei in comunicare. Acestea sunt greseli ale PR-ului, in general insa in online ele devin si mai evidente. Web PR nu inseamna "publicam un comunicat de presa in online".



Intr-o prima faza, WebPR.ro este lansat in forma beta, urmand sa evolueze catre o forma finala care va permite companiilor integrarea in platforma proprie a conturilor de Twitter si Facebook, transmiterea live a conferintelor de presa cu feed-back in timp real de la utilizatori, crearea unei baze de utilizatori premium segmentati pe diferite produse, servicii sau companii, care vor furniza feed-back valoros din punct de vedere calitativ si cantitativ, si multe altele. 

 Citeste mai multe despre     |   | 
  



7104 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    dorinta dar neputinta (Joi, 24 septembrie 2009, 19:56)

    odorica ion [anonim]

    Ce mult mi-as fi dorit sa fiu si eu intre acesti domni si doamne super dotati.papapa




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings