newsletter rss
HotNews.ro

McCann Erickson Romania: o noua campanie pentru Dedeman


PDF Print
A | a
E-mail
de webPR | Vineri, 21 august 2009, 17:42 Actualitate

McCann Erickson Romania a lansat o noua campanie pentru compania de retail Dedeman, prin care seria "discutiilor aprinse", desfasurata in perioada aprilie-iulie, este urmata de "impacari spectaculoase", potrivit unui comunicat al agentiei. Campania a debutat pe 7 august si este sustinuta printr-un mix media format din TV, radio, OOH, print, SMS Push.

Strategia acestei campanii pleaca de la ideea ca proiectele de constructie, renovare sau amenajare a casei implica cel mai adesea cuplul, el ocupandu-se de planificare si de partea tehnica, iar ea intervenind pentru alegerea materialelor de finisaj. Pozitionarea magazinelor Dedeman este, drept urmare, una pentru cupluri.

Campania pregateste lansarea celui de-al doilea magazin Dedeman din Bucuresti, in Valea Cascadelor.

Spoturile TV au fost filmate in magazinul Dedeman din Constanta. Statiile TV care le vor difuza sunt Pro TV, Prima TV, Kanal D, Pro Cinema, AXN, Discovery, Animal Planet, National Geographic, Sport.ro, OTV, Antena 1 si Antena 3.

  • Echipa Dedeman implicata in campanie: Catalin Ivan - Director Marketing; Marioara Dospinescu - Asistent Marketing.
  • Echipa McCann Romania: Adrian Botan - Director de Creatie CEE McCann Erickson, Adela Dan - Senior Copywriter, Ela Ciorita - Art Director, Raluca Iacob - Strategic Planner, Andreea Sandu - Group Account Director, Anamaria Ionita - Account Manager, Bogdan Stanciulescu - AV Producer.

 Citeste mai multe despre     | 
  



1289 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by