newsletter rss
HotNews.ro

Celebrarea Eurovision Song Contest împreună cu fanii, pe Facebook


PDF Print
A | a
E-mail
de | Marţi, 14 mai 2019, 10:00 Actualitate

Storyvision | Foto: BDR Associates
​Anul trecut, fanii din întreaga lume au văzut-o pe cântăreața israeliană Netta Barzilai ridicând trofeul Eurovision Song Contest, ea devenind câștigătoarea celui mai mare eveniment muzical live din lume. Acesta a reprezentat un moment care a declanșat conversații intense pe Facebook, între grupurile de fani Eurovision Song Contest și alți utilizatori care au animat platforma cu videoclipuri, reacții și momente preferate ale evenimentului din 2018.

Facebook și Instagram găzduiesc cea mai mare comunitate de iubitori de divertisment din lume și reprezintă cele mai bune locuri unde o audiență globală se adună în jurul momentelor și evenimentelor culturale – și în acest an, Facebook își dorește ca utilizatorii platformei să fie cât mai aproape de Eurovision Song Contest. Începând cu data de 15 martie, au existat peste 9 milioane de interacțiuni cu privire la conținutul legat de Eurovision Song Contest, pe Facebook - iar competiția este, încă, la câteva zile distanță!

Astfel, pentru a sărbători Eurovision Song Contest 2019, în acest an, Facebook îi ajută pe fani și pe artiștii aspiranți la titlu, să se alăture acțiunii cu ajutorul unei serii de noi modalități de interacțiune.

Facebook Watch: videoclipuri exclusive

Facebook Watch este locul în care comunitatea, conversația și conținutul se întâlnesc. Facebook este pasionat de conținutul care dă startul conversațiilor și interacțiunilor, fie că este vorba despre prieteni, despre alți fani sau chiar despre talente.

Facebook, în parteneriat cu EBU (European Broadcasting Union), anunță că, în acest an, utilizatorii vor putea să urmărească pagina oficială Eurovision Song Contest pe platforma Watch și să acceseze o selecție de videoclipuri exclusive, în mod succesiv, în timpul evenimentului live.

Facebook Watch va găzdui 16 videoclipuri noi, fiecare cu o durată de 6 - 8 minute, care prezintă momentele importante ale ceremoniei de deschidere, recapitulări ale Semifinalelor, precum și înregistrări din spatele scenei, interviuri cu artiștii și multe altele - oferind utilizatorilor posibilitatea de a se apropia și mai mult de acțiune, pe măsură ce aceasta se desfășoară. Utilizatorii Facebook pot adăuga și accesa aceste videoclipuri cu ajutorul funcției Watch Party. Astfel prin intermediul funcției, ei pot urmări și comenta aceste videoclipuri, împreună cu alte persoane, în timp real.

Filtrul AR al Eurovision Song Contest

Oamenii sunt încântați să își arate sprijinul în mod public în legătură cu evenimentele globale pe Facebook - fie că este vorba despre susținerea unei echipe în Cupa Mondială, fie că își arată loialitatea față de o cauză.

Pentru a celebra Eurovision Song Contest, Facebook oferă utilizatorilor șansa de a-și susține țara exact în acest fel. Facebook împreună cu EBU au creat filtrul Facebook AR, cu care utilizatorii se pot juca și îl pot folosi pentru a-și susține concurentul preferat, având posibilitatea de a-și alege steagul cu culorile țării respective.

Toate paginile și persoanele vor avea acces la acest filtru, pentru a crea conținut care să se potrivească fiecărei delegații din competiție. Cu ajutorul unui click, utilizatorii vor putea să își aleagă țara, filtrul transformându-i în starul spectacolului, cu ajutorul unei animații cu un microfon și alte efecte spectaculoase.

Acestea sunt disponibile pe platformă începând cu data de 11 mai. Pentru a utiliza filtrul, se accesează camera Facebook și se derulează până la filtrul Eurovision din panoul de jos.

Workshop-uri pentru creatorii de conținut

În susținearea finalei Eurovision Song Contest din acest an, Facebook va găzdui cursuri despre Facebook și Instagram cu creatori de conținut și influenceri din întreaga lume – arătându-le modul în care aceștia pot crea conținut care se potrivește cel mai bine fanilor și comunităților lor.

În parteneriat cu postul de televiziune israelian KAN, Facebook a găzduit "Storyvision" - un curs despre Facebook și Instagram, pentru 20 de creatori israelieni, în biroul din Tel Aviv, împărtășindu-le noi perspective asupra instrumentelor și caracteristicilor de a maximiza creativitatea și interactivitatea în jurul funcției Stories.

Echipa Facebook s-a întâlnit cu creatori de conținut precum Yuval Kaniezer, Shiri Wizner și mulți alții, pentru a se asigura că sunt complet pregătiți pentru a maximiza conținutul Eurovision Song Contest pe Facebook și Instagram.

Facebook se va întâlni cu un grup suplimentar de creatori de conținut pe data de 17 mai. Ei vor afla sfaturi și trucuri pentru a profita la maximum de conținutul lor video în timpul finalei, încurajând sondajele și utilizatorii, precum și formatele "Live", pentru a aduce fanii mai aproape de acțiune.

Utilizatorii îi pot urmări pe creatorii de conținut, cum ar fi Luke Cutforth și Riyadh Khalaf, în timp ce vor fi în direct, vor posta videoclipuri și vor interacționa cu fanii lor pe Facebook și Instagram.

Există o mulțime de alte modalități prin care oamenii se pot distra pe Facebook pentru a sărbători evenimentul din acest an - de la aderarea la un grup Eurovision Fan Group, la a utiliza funcția LipSync, sau la adăugarea unui cântec favorit profilului lor. De abia așteptăm să înceapă acțiunea și să celebrăm Eurovision Song Contest, impreună cu fanii, pe Facebook.
  



85 vizualizari




WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by