newsletter rss
HotNews.ro
INTERVIU Adrian Botan, McCann Erickson: "Nu vreau un spot TV. Vreau ideea. Daca Facebook iti rezolva problema de business, vreau sa incepi cu asta" "Cred ca la anul pe vremea asta vom fi foarte schimbati, ca si agentie, in sensul de a avea campanii care nu mai pornesc din TV", spune Adrian Botan, Director de Creatie CEE McCann Erickson. El afirma intr-un interviu ca incercarile companiilor mari de a-si consolida conturile de publicitate nu ajuta la cresterea competivitatii si vorbeste, prin prisma participarii McCann Erickson la apropiatul festival de publicitate Golden Drum, despre cum evolueaza creatia publicitara in criza si in fata schimbarilor din media.
Eliza Rogalski: Definitia webPR: comunicare online inseamna eficienta "Web PR nu inseamna "publicam un comunicat de presa in online". Web PR inseamna sa stabilesti un punct de referinta in mediul online in jurul caruia consumatorii sa se organizeze", sustine Eliza Rogalski.
Serban Alexandrescu: PR nu vine de la "press release" E atat de usor sa actionezi "ca pana acum" si atat de greu sa regandesti tot mecanismul comunicarii, asa cum iti va cere "digitalul", sustine Serban Alexandrescu, director de creatie Headvertising.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by
Cookie Settings