newsletter rss
HotNews.ro
Bogdana Butnar - MRM Partners:  Spotul perfect pentru Nike Nu am unul nou care imi place insa de fiecare data cand vreau sa ma conving ca publicitatea nu e numai sell,sell, sell și ca idea de brand e una valoroasa ma uit la spotul W+K pentru Nike Basketball.
Adela Dan - McCann Erickson: Coca-Cola “Entierro” (Funeral) Am o colectie de spoturi in inima mea. Valoarea lor nu sta in numarul de premii luate, ci in puterea lor de a-mi mentine treaza dragostea pentru ceea ce fac. De cate ori imi pierd reperele valorii sau simt ca obosesc, ma uit la ele. Si ele imi reamintesc, fiecare in felul sau, perfectiunea.
Victor Stroe – Leo Burnett: Pariul cu Ursus Pentru unii este una dintre cele mai grozave executii realizate in Romania, pentru altii un prilej sa acuze publicitatea romaneasca de plagiat. Pentru mine Campania Ursus inseamna mai putin executie si mai mult intentie de viitor: cand vad spoturi mai scumpe, e semn ca vor face si un brand mai scump.webPR.ro lanseaza astazi rubrica "Reclama care imi place", unde specialisti din agentii vor comenta cele mai noi, inedite si creative reclame/campanii
Bogdan Prajisteanu, MEC: Daca mediul politic se trezeste si reformele nu intarzie, speram sa ne incadram intr-o scadere a pietei de publicitate de doar 10% in 2010 Instabilitatea politica existenta astazi si care are drept rezultat lipsa de reforme economice face ca nici anul 2010 sa nu fie usor predictibil pentru piata de publicitate, ca barometru al economiei, spune Bogdan Prajisteanu, director general al agentiei de media Mediaedge:cia (MEC) Romania. Pentru anul viitor, "noi speram totusi sa ne incadram in minus 10%, in ideea ca se va trezi in cele din urma mediul politic si reformele economice nu vor intarzia sa apara", spune el intr-un scurt interviu acordat HotNews.ro-webPR.ro.
Stefan Stroe, ex-Grey: Independenta elimina filtrele opacizante ale unei agentii conventionale Stefan Stroe, care a anuntat, in cadrul ultimei editii a conferintei Marketing 360, ca a parasit postul de director de strategic planning la agentia Grey si isi va continua activitatea pe cont propriu, spune ca "independenta nu ma va mai pune in postura de a alege intre a fi un post-rationalizator al ego-urilor creative sau a deveni un cercetator de marketing introvertit". Stefan Stroe a raspuns intrebarilor webPR.ro-HotNews.ro pe tema deciziei sale de a continua ca independent, dupa noua ani de munca in agentii.
Silviu Sefer, Momentum: In vreme de criza, incercam sa vindem un arc peste timp partenerilor miscarii olimpice, pentru Londra 2012 Agentia Momentum, parte a McCann WorldGroup Romania, spera ca pana in primavara lui 2010 sa convinga deja sase pana la opt companii sa devina partenerii principali ai Comitetului Olimpic si Sportiv Roman pentru promovarea miscarii olimpice, inainte de Jocurile de la Londra, din 2012. "Criza va fi si anul viitor", dar locurile sunt limitate si sunt multi cei interesati sa se asocieze cu mult timp inainte cu "una dintre cele mai putin controversate zone" ale sportului - fenomenul olimpic, spune Silviu Sefer, managing director Momentum. Silviu Sefer a discutat cu webPR.ro-HotNews.ro despre "campania de 900 de zile" de promovare a miscarii olimpice romanesti.
Chronolink (Rolex): Pe o piata a luxului in scadere, am pastrat strategia de comunicare, cu accent pe PR si educarea publicului Pe o piata a luxului "care a scazut, in functie de brand, cu intre 15-50%", unul dintre distribuitorii de astfel de produse in Romania, Chonolink (intre altele distribuitor exclusiv Rolex), spune ca eforturile principale de comunicare se indreapta spre educarea publicului. Strategia de comunicare a ceasurilor de lux a ramas neschimbata: accent pe PR si publicitate in cateva publicatii, spune Raluca Dobre, Director de Comunicare Chronolink, aratandu-se sceptica in privinta eficientei actuale a mediului online pentru brandurile de lux. Raluca Dobre si Loucas Ellinas, Managing Director Chronolink, au raspuns intrebarilor webPR.ro legate de cum a abordat Chronolink, in calitate de distribuitor Rolex, perioada de criza.
webPR.ro: Steffen Ehrhardt, Google: Romania este uriasul adormit al regiunii, are potential imens pentru Google Romania este un candidat "fierbinte" pentru o prezenta locala Google, spune Steffen Ehrhardt, specialist si manager de proiect al Google pentru pietele emergente (Europa Centrala si de Est, Orientul Mijlociu si Africa) al Google. In opinia sa, Romania este "uriasul adormit al regiunii", avand un potential imens din punct de vedere al planurilor Google de lansare de noi produse. Steffen Ehrhardt a discutat cu HotNews.ro-WebPr.ro pe marginea RoNewMedia 4.0, conferinta organizata marti de F5.
VIDEO Freya Williams, cofondator OgilvyEarth: In economie, parasim era informationala si intram in era raspunderii fata de mediu si societate  Companiilor le este usor sa cada in capcana si sa comunice, inselator, angajamentul lor fata de mediu sau societate, dar asa ceva nu ajuta pe nimeni, spune intr-un interviu pentru HotNews.ro-webPR.ro Freya Williams, cofondator al OgilvyEarth, platforma grupului international de comunicare Ogilvy dedicata "sustenabilitatii" - dezvoltarea de afaceri responsabile fata de mediu si societate. In criza, "oamenii au vazut cu ochii lor ce inseamna o economie nesustenabila", iar companiile trebuie sa tina cont de noua "logica" a consumatorilor, spune Williams. Intra in articol pentru a vedea interviul acordat de Freya Williams
Codul de conduita pe Internet: Petriceanu, Popescu si Parvan despre noile reguli IAB, foamea de publicitate si sustinerea industriei Noul cod de autoreglementare in publicitatea online si comertul electronic din Romania este o forma de sprijin pentru publisherii pusi in ipostaza de a difuza publicitate intruziva, spun trei dintre oamenii care au contribuit la realizarea acestui cod. Presedintele IAB Romania, Cristian Petriceanu, vicepresedintele IAB, Cristi Parvan, si Alin Popescu de la AvocatNet au discutat cu HotNews.ro - webPR.ro despre codul prezentat oficial, luni, de IAB Romania, in cadrul evenimentului Internet Responsabil.
Matei Albulescu, Volkswagen: Nu este momentul pentru experimente. Preferam TV, Internet si direct marketing Televiziunea ramane canalul folosit de Volkswagen pentru atingerea rapida a audientei, printul va pierde in continuare teren, comunicarea online creste in mixul de media al brandului, iar direct marketingul permite in continuare atingerea directa a publicului, spune Matei Albulescu, Brand Manager Volkswagen. "Vom investi in marketing numai acolo unde suntem siguri ca atingem targetul de clienti ai marcii", spune el. Matei Albulescu a discutat cu HotNews.ro – webPR.ro despre strategia de marketing si comunicare a acestei marci in perioada dificila prin care trece piata auto, marcata de scaderea masiva a vanzarilor.
Specialisti in marketing direct: Online - viteza mai mare, costuri mai mici si riscul lucrului de mantuiala. Se schimba platforma, nu si continutul Online-ul aduce viteza mai mare si costuri reduse in marketingul direct, insa ele aduc cu sine pericolul de a face lucruri de mantuiala, spune specialistul in marketing John Griffiths. Barry Larson, head of strategy - media Royal Mail, spune, la randul sau, ca media interactiva schimba modul in care se practica marketingul direct, dar nu si continutul acestuia. Cei doi au vorbit cu HotNews.ro-webPR.ro pe marginea conferintei internationale "Marketing in direct", desfasurata miercuri la Bucuresti. 
Octavian Popescu, Initiative: Adevarata valoare a mediului online nu este inca suficient de bine cunoscuta de clientii de publicitate Viitorul extraordinar prezis pentru mediul online va deveni realitate "in primul rand cand gradul de educare al pietei va mai creste", atat la nivelul clientilor, care nu cunosc suficient de bine, inca, adevarata valoare a acestui mediu, cat si la nivelul continutului, spune Octavian Popescu, managing director al agentiei Initiative. Octavian Popescu a discutat cu HotNews.ro-webPR.ro pe marginea lansarii Media Fact Book 2009, prognoza a agentiei Initiative potrivit careia piata romaneasca de publicitate va scadea cu aproape 40% anul acesta.
Manuela Necula despre Ogilvy Earth: Foarte multa lume ar trebui sa fie interesata, chiar daca probabil ni se vor inchide multe usi in nas din prima Toate companiile mari ar trebui sa se orienteze spre proiecte de sustenabilitate a afacerilor, dar Ogilvy Earth - noua specializare de comunicare lansata luni de Ogilvy Romania - se asteapta sa dea rezultate "in timp. Nu asteptam rezultate concrete, fabuloase anul viitor sau peste doi ani", a afirmat pentru HotNews.ro-webPR.ro Manuela Necula, head of country Ogilvy Group.
Stefan Iordache, Leo Burnett: Chiar daca piata de publicitate nu va avea cresteri de 30%, cresterea va fi cu siguranta mai mare decat in pietele dezvoltate Piata de publicitate isi va reveni inaintea altor industrii, iar cand acest lucru se va intampla, cel mai probabil in a doua jumatate a anului viitor, revenirea va fi vizibila pe toate mediile de comunicare, crede Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group si managing director Starcom MediaVest. El spune pentru webPR.ro-HotNews.ro ca revenirea economica va da un impuls publicitatii online si anunta ca Starcom MediaVest va lansa in curand o divizie de Digital.
webPR: Mark Walton, Brici Entertainment: Pentru a ajunge sus, trebuie sa fii deschis spre orice idee noua sau inovatie tehnologica "Lucrez in Romania de aproape patru ani de zile si observand cum clientilor le sunt oferite solutii mediocre in fiecare zi, pe post de publicitate, pot spune ca asta nu este publicitate, ci compromis",spune Mark Walton, seful Brici Entertainment, companie care saptamana aceasta si-a anuntat intrarea pe piata romaneasca de publicitate. Walton vorbeste intr-un scurt interviu despre motivele pentru care un client ar alege, in aceasta perioada, o agentie care nu sufera de "subordonare in retea".
webPR.ro: Remus Visan, Paravion: Ne-am indreptat catre Facebook si Twitter pentru ca aici i-am gasit pe clientii nostri Paravion este un site de vanzari online prin urmare suntem obligati sa tinem pasul cu internautii, sa-i cautam acolo unde se simt bine si unde au timp sa ne asculte, sa ne primeasca, sustine Remus Visan, director comercial PARAVION Romania & Bulgaria subsidiary  of  Millennium Tour.
Blogurile, Facebook sau Twitter nu sunt PR, dar oamenii din PR trebuie sa stie sa le foloseasca Influentele aduse de tehnologie, new media si economie au creat noi cai de comunicare si promovare pentru specialistii din PR. Web 2.0 este urmatorul pas in dezvoltarea unei relatii mult mai personale intre oamenii de PR si clienti, pe de-o parte si public de cealalta parte. Cu toate acestea, nici PR-istii nici clientii nu stiu cum sa manevreze aceste noi tehnologii, sustine Horst Avenarius, Fondator si Presedinte de onoare al Consiliului German de Etica in PR, fost director de comunicare BMW Germania.Vezi in articol interviurile acordate de Tony Meehan, Horst Avenarius si Thomas Achelis
INTERVIU Adrian Botan, McCann Erickson: "Nu vreau un spot TV. Vreau ideea. Daca Facebook iti rezolva problema de business, vreau sa incepi cu asta" "Cred ca la anul pe vremea asta vom fi foarte schimbati, ca si agentie, in sensul de a avea campanii care nu mai pornesc din TV", spune Adrian Botan, Director de Creatie CEE McCann Erickson. El afirma intr-un interviu ca incercarile companiilor mari de a-si consolida conturile de publicitate nu ajuta la cresterea competivitatii si vorbeste, prin prisma participarii McCann Erickson la apropiatul festival de publicitate Golden Drum, despre cum evolueaza creatia publicitara in criza si in fata schimbarilor din media.
Eliza Rogalski: Definitia webPR: comunicare online inseamna eficienta "Web PR nu inseamna "publicam un comunicat de presa in online". Web PR inseamna sa stabilesti un punct de referinta in mediul online in jurul caruia consumatorii sa se organizeze", sustine Eliza Rogalski.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by