newsletter rss
HotNews.ro
Spune-mi o poveste  Pentru ca reclamele amuzante sau surprinzatoare circula rapid pe Internet, cautam una noua si inca necunoscuta. M-am oprit dupa ce mi-am dat seama ca am uitat ce vazusem de dimineata, chiar daca stiu ca a fost ceva interesant. Si atunci mi-am amintit de una produsa acum aproximativ 3 ani, dar care inca mi se pare buna. Nu mai conteaza ca a luat aur la Cannes si cine mai stie cate alte premii - ci ca se bazeaza pe o poveste minunat scrisa, iar asta face filmul (și brandul) memorabil.
Impossible is nothing Imi place pentru ca e o campanie care reuseste sa iasa din tiparul executiilor spectaculoase, mult mai des intalnite in lumea brandurilor sport. Imi place pentru ca reuseste sa te miste. 
Tony Taylor - JWT CEE si Matt Ross - Tribal DDB: Marketingul in mediile digitale va creste mai mult cand iesim din impasul economic si va creste integrarea media Aplicatiile pe mobil se dezvolta foarte rapid, insa audientele mari vor fi atinse in continuare cu mediile traditionale, in special televiziunea, sunt de parere Tony Taylor, general manager JWT CEE si Matt Ross, Head of Creative Tribal DDB. Cei doi au fost prezenti la Bucuresti, cu ocazia Mobile Advertising Congress, si au vorbit pentru webPR.ro-HotNews.ro despre cum influenteaza schimbarile rapide din mediul digital si in preferintele consumatorilor activitatea de creatie a agentiilor din regiune.
Codin Caradimu: "Doua campanii tari" As fi vrut sa fiu o musca in meeting room-ul unde s-au prezentat conceptele, sa vad cu ce vorbe ticluite a imbracat strategul aceste capodopere si sa ies la un fernet cu clientul care a aprobat aceasta campanie.
In filmul clientului Incerc sa-mi imaginez cum a fost briful pentru campania asta: “Vrem sa castigam simpatia publicului spectator de filme printr-o serie de spoturi care sa ne ridiculizeze. Mandatory: logo-ul Orange.”
Custom officers Am auzit odata o vorba spusa de un om mare, nu mai stiu exact cine anume, dar el zicea asa: “perfectiunea sta in detalii”. Nimic nu ilustreaza mai bine aceasta vorba ca spotul pe care vreau sa-l impart cu voi astazi - France Telecom pentru Campionatul Mondial de Fotbal din 1998.
Campania "be stupid" "imi place foarTe mult, te tRage de mana, iti mai da O sansa sa te trezesti La viata. rEevaluezi rIdicolul, neimBecilitatea, nU mai e atat de jenant, "ce-ar fi daca..." capata sens, copilul din tine capata curaj, maine poate o sa faci ceva care o sa te surprinda chiar pe tine. poate o sa scrii alfabetul de la Z la a. curaj tampitilor!”
Sorin Tranca: Flame Trail - vizuala si sensibiloasa Fiindca azi e o zi frumoasa, in care mi-am declasat abilitatile strategice si mi-am uitat acasa personajul managerial, azi imi place reclama atasata. Pentru capacitatea de a ma emotiona, atat sub aspectul mesajului, cat si al formei.
UPDATE Bogdana Butnar, MRM: Rezultatele noii divizii se vor vedea in 2011. Anul acesta speram la un plus de 5% venituri din e-mail marketing Agentia MRM Worldwide Romania, parte a grupului McCann, a anuntat joi lansarea unei noi divizii, MRM Conectoo, printr-un parteneriat MRM - Conect Soft, companie care a dezvoltat serviciul de e-mail marketing Conectoo. "Toata lumea deschide dimineata telefonul si emailul si (...) ne-am dat seama ca folosirea acestor medii creste in importanta exponential", spune Bogdana Butnar, managing director MRM Worldwide. Bogdana Butnar a explicat pentru HotNews.ro-webPR. ro de ce a simtit aceasta agentie nevoia unei divizii specializate in email marketing si care sunt planurile in acest sens.UPDATE Bogdan Iordache de la Conectoo explica pentru HotNews.ro-webPR.ro ce inseamna parteneriatul cu MRM
Steve Dallas, Initiative: Cred si sper ca partea cea mai "neplacuta" a crizei a trecut. Octav Popescu: Business-ul digital are nevoie de atentie speciala si investitii "In anii viitori, online-ul va scrie istorie in publicitatea romaneasca", spune Steve Dallas, desemnat luna aceasta director al agentiei de media Initiative, in locul lui Octav Popescu, numit vicepresedinte pentru coordonarea activitatilor de media si digital la nivel de grup Initiative/Lowe. "Business-ul digital, desi are un volum mic in prezent, are cea mai mare rata de crestere dintre toate disciplinele de comunicare. Necesita in consecinta o atentie speciala si investitii", spune la randul sau Octav Popescu. Cei doi au raspuns intrebarilor HotNews.ro-webPR.ro pe tema schimbarilor de la conducerea Initiative si despre planurile pentru anul in curs.
Codin Caradimu - CAP: The chicken you can trust O campanie vesela pentru o problema serioasa sau cum sa faci simpatic si usor de tinut minte un amarat de pui, in plina criza a gripei aviare.
Stefan Iordache, Leo Burnett: In 2010 vrem dublarea cifrei de afaceri pentru Digital Star si mentinerea cifrei iLeo Cele doua agentii interactive distincte ce fac parte din grupul Leo Burnett, iLeo si Digital Star, "sunt unite din perspectiva cumpararii de media digitale pentru ca ambele fac parte din acelasi pool de media: Publicis Groupe Media", spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group. Stefan Iordache a raspuns intrebarilor HotNews.ro-webPR.ro pe tema relansarii agentiei Emblem sub un nou nume, Digital Star, ca parte a grupului Leo Burnett, precizand ca tinta pentru 2010 este, in cazul acestei agentii, dublarea cifrei de afaceri, iar in cazul iLeo - mentinerea la nivelul lui 2009.
Grotesc, ridicol, dureros. Ba bine ca nu Grotesc, ridicol, irational, dureros. Genul de spot pe care puristii industriei de marketing l-ar executa in stil Mao dar care, in schimb, ar depasi lejer in popularitate serialul Lost in ochii mancatorilor de caramele.
Florin Segarceanu: Sportul in scoli a devenit un hobby S-a renuntat de mult la aceasta ramura educationala. Eu am facut un liceu sportiv. Jucam baschet, avem chiar si o echipa. In fiecare zi faceam ceva din punct de vedere sportiv. Acum acest lucru s-a cam uitat, desi sportul este necesar din punct de vedere al sanatatii si dezvoltarii copilului. Noi, la Little London, vrem sa incurajam copiii sa faca sport. Vreau chiar sa incerc sa construiesc o mica echipa de tenis, este de parere Florin Segarceanu, investitor principal Little London.
Guinness „Surfer” - un spot numai bun de lasat mostenire Eram acum vreo 2 ani intr-o sala plina de creativi din asa numita Noua Europa, la finalul unui festival faimos. Pe ecran se difuzau spoturi premiate in acel an la Cannes si ... stupoare! Jumatate de sala nu le mai vazuse! Niciodata! Reactiile spectatorilor erau graitoare, oamenii se minunau, se bucurau, aplaudau, placut surprinsi! Oau! Ce revelatie! Oare toti acei creativi dedicati muncii lor si plini de pasiune pentru publicitate fusesera in coma profunda in perioada Cannes-ului? 
Victor Stroe - Leo Burnett: Berile ieftine si glumele proaste Baietii stiu ca daca nu esti frumos sau nu ai multi bani trebuie macar sa fii amuzant pentru a intra pe radarul fetelor. Umorul deschide multe usi, odata ce ai facut o fata sa zambeasca deja ai trecut cumva de primul filtru. Se intrevede o sansa.
Raluca Feher - CAP: Awareness, favorability, memorability. Skittles Am avut un client care citise o carte de marketing, de fapt cred ca citise 3 pagini dintr-o carte de marketing scrisa in '92. Mantra clientului era: awareness, favorability, memorability, in romaneste suna mai putin profesional. As putea sa bag mana in foc ca acel client, nu dau nume, nu ar putea sa intuiasca unde s-au ascuns notorietatea, memorabilitatea sau favorabilitatea in spotul de la Skittles. 
Savanciuc/Visa: Parteneriatul dintre Lowe-Initiative si HyperActive este justificat si natural: viitorul este digital Structura integrata de comunicare digitala care va fi formata in urma intrarii agentiei HyperActive in grupul Lowe-Initiative va putea asigura "in house" toate etapele comunicarii pentru clienti, de la planificare si creatie la planning&buying, spune Veronica Savanciuc, presedinte-CEO Lowe&Partners. La randul sau, Alex Visa, managing partner HyperActive, spune ca aderarea agentiei la acest grup este un demers "natural in conditiile in care piata de advertising da semne clare" ca "viitorul este digital!" Alex Visa si Veronica Savanciuc au raspuns intrebarilor webPR.ro-HotNews.ro pe tema aderarii Hyperactive la grupul Lowe-Initiative.
Teodor Cucu - GMP: The man who walked around the world Ca orice om pasionat de ceea ce face, am o colectie de spoturi/printuri/campanii la care ma mai uit din cand in cand, mai ales in momente in care simt nevoia sa-mi aduc aminte de ce lucrez in publicitate. Recunosc ca majoritatea sunt un pic mai vechiute, dar, anul acesta, am avut un new entry in “persoana” acestui spot Johnnie Walker. De fapt imi este foarte greu sa-l numesc spot, fiind mai degraba un scurt metraj despre istoria brandului.
Andreia Mitrea, Little London: Trebuie sa ne ocupam de copil nu doar intelectual si fizic. Dezvoltarea personala, sociala si emotionala este la fel de importanta La gradinita si scoala Little London ne ocupam de copil in intregime, in toate aspectele sale. Nu doar intelectual, nu doar fizic, nu doar creativ, ci si emotional, rational, asa cum este in relatiile cu colegii, cum comunica. Acest instrumet nu poate fi invatat separat. Noi avem cadre didactice care sunt constiente de aleasta latura in toate activitatile lor.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by