newsletter rss
HotNews.ro
AUDIO Specialisti internationali: Granitele dintre publicitate si relatii publice dispar sub impactul social media Mediul online si retelele sociale "dezintegreaza" modul vechi de a face publicitate si relatii publice, iar granitele dintre acestea vor disparea "foarte repede", sustin Peter Debreceny, presedintele US Institute for Public Relations, si Nick Andrews, vicepresedinte Fleishman-Hillard Bruxelles. Pe marginea evenimentului PR Week, desfasurat zilele acestea la Bucuresti, cei doi au vorbit pentru webPR.ro-HotNews.ro despre comunicarea dintre companii si organizatii, pe de o parte, si clienti, pe de alta parte, in "epoca" social media.
webPR: Primii 6.350 de lei pentru ecograful destinat copiilor internati la Fundeni s-au strans la licitatia Asociatiei MAME. Fesul purtat de Gheorghe Dinica in "Tache, Ianke si Cadir", adjudecat pentru suma de 1.500 de lei Asociatia M.A.M.E. s-a prezentat sambata, 12 decembrie a.c. in fata publicului larg, cu proiectul umanitar Atinge o Stea, in cadrul unui cocktail cu licitatie. Proiectul Atinge o Stea are ca finalitate achizitionarea unui aparat ecograf destinat Sectiei de Pediatrie a Institutului Clinic Fundeni. Licitatia cu strigare, alaturi de alte donatii facute de invitatii nostri speciali, a adus primii 6.350 lei necesari in demersul Asociatiei. Fesul purtat de maestrul Gheorghe Dinica in "Tache, Ianke si Cadir" a fost adjudecat pentru suma de 1500 de lei.
webPR: Identitatea, un subiect important pentru jurnalistii din Balcani Este inca posibil in Romania sa obtii un buletin de identitate fals, iar cu acesta sa capeti statut de rezidenta in inima Europei occidentale. Cata drama se ascunde in familiile ale caror femei au plecat la munca in strainatate? De ce Balcanii raman un loc unde istoria si memoria oamenilor se schimba odata cu schimbarea regimurilor politice? Sau cat de dramatic traiesc persoanele a caror identitate este marcata de problemele psihice.
Galei Premiilor PIATA - 23 de companii, 38 de premii, 2 mari castigarori Industria bunurilor de larg consum si-a desemnat campionii, in cadrul Galei Premiilor PIATA. Coca Cola Hellenic primit din partea comerciantilor cel mai mare numar de voturi si a castigat, pentru a patra oara, Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor. Selgros Cash & Carry a primit Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern dupa ce a obtinut cel mai mare numar de voturi din partea directorilor de vanzari ai celor mai mari 100 de companii producatoare sau distribuitoare de bunuri de larg consum.
VIDEO Scoala de Bani - "divertisment" online de educare financiara a romanilor O idee schitata la inceputul anului pe o foaie A4 a ajuns un "program de educatie financiara prin divertisment" a romanilor interesati de propriul portofel, program desfasurat in jurul unei platforme online si pentru care agentia care l-a initiat, Rogalski Grigoriu, are sprijinul unei banci si al altor trei agentii specializate. Obiectivul declarat al Scolii de Bani, proiect lansat joi, este sa "dezvolte pe termen lung responsabilitatea publicului cu privire la gestionarea bugetului personal si al familiei". Eliza Rogalski (Rogalski Grigoriu) si Daniel Pana (BCR) vorbesc pentru webPR.ro despre acest proiect.
VIDEO Dinu Patriciu: Prin BSEEF, Romania a castigat in prestigiu si cunoastere In perioada 30 septembrie – 2 octombrie Consiliul Atlantic al Statelor Unite, cu sprijinul Serban & Musneci Associates Public Relations (SMA PR), a organizat Black Sea Energy and Economic Forum.
Primii castigatori romani la festivalul Golden Drum: Anul acesta au crescut nivelul si pretentiile Agentia McCann PR a ridicat la trei numarul participantilor romani premiati la editia din acest an a festivalului international de publicitate Golden Drum, care se desfasoara la Portoroz, Slovenia. Marti seara, alte doua agentii romanesti fusesera premiate - Arsenoaiei&Matasel, respectiv Next Advertising. WebPR.ro a discutat pe scurt cu Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel), Liviu David (Next Advertising), Andreea Leonte si Imola Zoltan (McCann PR) despre participarea la Golden Drum.UPDATE Romania a mai castigat, vineri seara, un singur premiu la festivalul de la Portoroz - un Golden Drum pentru Graffiti BBDO la categoria Outdoor, cu lucrarea Headache pentru Aspirin.
Voxline lanseaza cu 100.000 de euro un serviciu mobile-web pentru campanii de marketing Compania de marketing interactiv Voxline Communication lanseaza un nou serviciu online-mobile prin care utilizatorii pot sa creeze si sa distribuie direct pe telefoanele mobile continut video personalizat. Serviciul Clip in Touch, prezentat in premiera miercuri, este adresat in principal companiilor pentru promovarea propriilor produse si alte initiative de marketing. Directorul Voxline Dan Virtopeanu spune ca are sperante de monetizare pentru acest serviciu in 2011.
webPR: Nokia isi promoveaza serviciile OVI printr-un reality-show la Prima TV Prima TV si Nokia vor lansa joi seara un nou reality-show pe piata locala TV, in fapt un concurs contra cronometru pentru gasirea unor indicii cu un premiu de 10.000 lei, productia incluzand pentru moment 10 episoade, a declarat pentru HotNews.ro Cristian Gheorghita, director de marketing in cadrul postului TV. Prin acest parteneriat, Nokia vrea sa-si promoveze aplicatiile din OVI (portalul de servicii de internet al Nokia), servicii care vor fi disponibile in limba romana la jumatatea anului viitor, potrivit lui Razvan Petrescu, manager de tara al Nokia Romania.
Romanian PR Award: The Practice a fost desemnata agentia de relatii publice a anului Agentia de relatii publice The Practice a fost declarata agentia anului 2009 in cadrul Galei competitiei Romanian PR Award, desfasurata miercuri seara. Din cele 142 de campanii de relatii publice inscrise in competitie, circa 40 au fost nominalizate. Guvernatorul BNR Mugur Isarescu a fost desemnat, la randul sau, comunicatorul anului 2009 in cadrul celei de-a saptea editii a evenimentului dedicat industriei de relatii publice, organizat de Forum for International Communications.
webPR.ro: VIDEO PR WEEK Studiu: Patronii de presa si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, cred jurnalistii si oamenii de PR Jurnalistii si practicantii de relatii publice cred ca proprietarii institutiilor media si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, potrivit unui studiu calitativ pe tema transparentei in media si a practicilor media din Romania. Studiul, realizat la nivel national, a fost prezentat miercuri in cadrul evenimentului PR Week, la inceputul unei dezbateri pe tema eticii in activitatile de PR. Citeste in text ce cred reprezentanti ai organizatiilor media despre starea actuala a eticii in presa si relatii publice.
Workshop WebPR: Cum preintampini si eviti o criza de imagine? Cum transformi  in bani comunicarea? In criza, cand bugetele de publicitate se reduc, comunicarea isi creste rolul. Cum sa iesi in fata printr-o comunicare inteligenta si creativa, adaptata contextului economic, dar si noilor tendinte multimedia? Oameni care n-au descoperit ieri nici PR-ul, nici online-ul  fac share la ponturile lor despre partea comerciala a comunicarii: conversia in f(b)ani.
UPDATE PR Week: Cum vad profesionistii din PR neincrederea oamenilor in institutii si ce spun oamenii din online despre PR in noile media Pe piata exista in prezent o cerere imensa de servicii de relatii publice de calitate, in conditiile in care criza economica este in buna parte o criza de incredere - in sistemul bancar, in politicieni etc., a declarat marti Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications, in deschiderea congresului PR Week. Corneliu Cojocaru, BCR, la acelasi eveniment: Cele mai consumate ziare sunt tabloidele, cel mai mult se consuma lucruri ieftine -in conditiile acestea, cum putem restabili increderea publicului in institutii? Orlando Nicoara, MPI: Daca toata lumea se apuca sa comunice, ce facem noi, care ar trebui sa receptam mesajul "inainte, in timp si dupa"?WebPR.ro a transmis Live Text de la conferintele PR Week
webRelease: Pe 21 octombrie Marketingul intra in direct cu practicienii "Marketing in Direct" este denumirea noii Conferinte de Marketing Direct, sustinute si recomandate de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Evenimentul, organizat de agentia de comunicare directa More Than Pub, se afla la prima editie si se va desfasura in data de 21 octombrie a.c. la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
webRelease: Black Sea Energy and Economic Forum Consiliul Atlantic al Statelor Unite, cu sprijinul Ministerului Economiei si al Ministerului Afacerilor Externe din Romania, va gazdui prima editie a forumului Black Sea Energy and Economic Forum (Forumul Energetic si Economic Marea Neagra), in perioada 30 septembrie - 2 octombrie 2009, la Bucuresti.  Vezi toate webReleases din Economie
Romanian PR Week 2009: Relatiile Publice. Quo vadis? In perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfasura la Palatul Parlamentului cea de-a saptea editie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneste Congresul International PR Week, PR Award Gala Night si un training tematic de o zi.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by