newsletter rss
HotNews.ro
Voxline lanseaza cu 100.000 de euro un serviciu mobile-web pentru campanii de marketing Compania de marketing interactiv Voxline Communication lanseaza un nou serviciu online-mobile prin care utilizatorii pot sa creeze si sa distribuie direct pe telefoanele mobile continut video personalizat. Serviciul Clip in Touch, prezentat in premiera miercuri, este adresat in principal companiilor pentru promovarea propriilor produse si alte initiative de marketing. Directorul Voxline Dan Virtopeanu spune ca are sperante de monetizare pentru acest serviciu in 2011.
webPR: Nokia isi promoveaza serviciile OVI printr-un reality-show la Prima TV Prima TV si Nokia vor lansa joi seara un nou reality-show pe piata locala TV, in fapt un concurs contra cronometru pentru gasirea unor indicii cu un premiu de 10.000 lei, productia incluzand pentru moment 10 episoade, a declarat pentru HotNews.ro Cristian Gheorghita, director de marketing in cadrul postului TV. Prin acest parteneriat, Nokia vrea sa-si promoveze aplicatiile din OVI (portalul de servicii de internet al Nokia), servicii care vor fi disponibile in limba romana la jumatatea anului viitor, potrivit lui Razvan Petrescu, manager de tara al Nokia Romania.
Romanian PR Award: The Practice a fost desemnata agentia de relatii publice a anului Agentia de relatii publice The Practice a fost declarata agentia anului 2009 in cadrul Galei competitiei Romanian PR Award, desfasurata miercuri seara. Din cele 142 de campanii de relatii publice inscrise in competitie, circa 40 au fost nominalizate. Guvernatorul BNR Mugur Isarescu a fost desemnat, la randul sau, comunicatorul anului 2009 in cadrul celei de-a saptea editii a evenimentului dedicat industriei de relatii publice, organizat de Forum for International Communications.
webPR.ro: VIDEO PR WEEK Studiu: Patronii de presa si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, cred jurnalistii si oamenii de PR Jurnalistii si practicantii de relatii publice cred ca proprietarii institutiilor media si afilierile politice au cea mai mare influenta asupra media, potrivit unui studiu calitativ pe tema transparentei in media si a practicilor media din Romania. Studiul, realizat la nivel national, a fost prezentat miercuri in cadrul evenimentului PR Week, la inceputul unei dezbateri pe tema eticii in activitatile de PR. Citeste in text ce cred reprezentanti ai organizatiilor media despre starea actuala a eticii in presa si relatii publice.
Workshop WebPR: Cum preintampini si eviti o criza de imagine? Cum transformi  in bani comunicarea? In criza, cand bugetele de publicitate se reduc, comunicarea isi creste rolul. Cum sa iesi in fata printr-o comunicare inteligenta si creativa, adaptata contextului economic, dar si noilor tendinte multimedia? Oameni care n-au descoperit ieri nici PR-ul, nici online-ul  fac share la ponturile lor despre partea comerciala a comunicarii: conversia in f(b)ani.
UPDATE PR Week: Cum vad profesionistii din PR neincrederea oamenilor in institutii si ce spun oamenii din online despre PR in noile media Pe piata exista in prezent o cerere imensa de servicii de relatii publice de calitate, in conditiile in care criza economica este in buna parte o criza de incredere - in sistemul bancar, in politicieni etc., a declarat marti Thomas Achelis, presedintele Forum for International Communications, in deschiderea congresului PR Week. Corneliu Cojocaru, BCR, la acelasi eveniment: Cele mai consumate ziare sunt tabloidele, cel mai mult se consuma lucruri ieftine -in conditiile acestea, cum putem restabili increderea publicului in institutii? Orlando Nicoara, MPI: Daca toata lumea se apuca sa comunice, ce facem noi, care ar trebui sa receptam mesajul "inainte, in timp si dupa"?WebPR.ro a transmis Live Text de la conferintele PR Week
webRelease: Pe 21 octombrie Marketingul intra in direct cu practicienii "Marketing in Direct" este denumirea noii Conferinte de Marketing Direct, sustinute si recomandate de Asociatia Romana de Marketing Direct (ARMAD). Evenimentul, organizat de agentia de comunicare directa More Than Pub, se afla la prima editie si se va desfasura in data de 21 octombrie a.c. la Clubul Diplomatic din Bucuresti.
webRelease: Black Sea Energy and Economic Forum Consiliul Atlantic al Statelor Unite, cu sprijinul Ministerului Economiei si al Ministerului Afacerilor Externe din Romania, va gazdui prima editie a forumului Black Sea Energy and Economic Forum (Forumul Energetic si Economic Marea Neagra), in perioada 30 septembrie - 2 octombrie 2009, la Bucuresti.  Vezi toate webReleases din Economie
Romanian PR Week 2009: Relatiile Publice. Quo vadis? In perioada 29 septembrie - 1 octombrie se va desfasura la Palatul Parlamentului cea de-a saptea editie a Romanian PR Week. Evenimentul reuneste Congresul International PR Week, PR Award Gala Night si un training tematic de o zi.


WebPR

HotNews.ro
Despre noi:
Parteneri Media:
powered by
developed by